Cybex sirona vs besafe izi plus

Har sirona. Elsker den stolen! Gutten min er 3,5 år, 103-105 cm og 16 kg. Kan nok bruke den enda lenge for han har god plass! Er nok vekta det stopper på først. Rygglengden er null prob for oss i allefall :)

Har sirona. Sto mellom den og besafe men sirona var kåret til best i test og da fikk det bestemme (selv om jeg synes besafe så finere ut;)). Mini er ikke spes stor av seg og tenker slik at om en ulykke skjer i morgen så vil jeg ha det beste setet - ikke et fordi det kanskje kan brukes mellom 3-4år. For alt vi vet blir han bilsyk og må sitte forovervendt før den tid uansett...

Har sirona. Elsker den stolen! Gutten min er 3,5 år, 103-105 cm og 16 kg. Kan nok bruke den enda lenge for han har god plass! Er nok vekta det stopper på først. Rygglengden er null prob for oss i allefall :)
Vi måtte bytte før gutten ble så lang pga lengden i ryggen, så tror det varierer hvor ungen er lang [emoji6] Min hadde lang rygg og korte ben. Vi kunne ha 92 i bukser og måtte ha 104 i overdeler. Har jevnet seg litt nå, da.

Back
Topp