Blippetiblippblopp
Elsker forumet
Hvordan går det med den mobile snuppa da? Er hun mer fornøyd i dag? Så spent på å høre om det har noen innvirkning på henne at hun er blitt mobil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cucurs
Hehe, lelo, skravlekopp[:D]
Jo da, det gikk greit i natt. Var oppe halv2, spiste og sovnet igjen. Dagen startet nok 6.30 for henne men jeg krabbet ikke ut av senga før 8.00. Kjøpte den grøten en av jentene anbefalte uten melk. Spiste som gal en svær porsjon i går og samme i dag. La seg kl.20.00 med et smil og sover sott uten smokk!!! Helt utrolig. Så jeg satser på en godnatts sovn jeg[;)] Kryss fingrene på at det går.
Ikke så mye åling enda. Men jeg fjernet alle lekene i dag. Hun lå der og kjeda og kjeda og kjeda seg. Til slutt sukket hun litt oppgitt og begynte å åle rundt på kjøkkenet hehe.

Hehe, lelo, skravlekopp[:D]
Jo da, det gikk greit i natt. Var oppe halv2, spiste og sovnet igjen. Dagen startet nok 6.30 for henne men jeg krabbet ikke ut av senga før 8.00. Kjøpte den grøten en av jentene anbefalte uten melk. Spiste som gal en svær porsjon i går og samme i dag. La seg kl.20.00 med et smil og sover sott uten smokk!!! Helt utrolig. Så jeg satser på en godnatts sovn jeg[;)] Kryss fingrene på at det går.
Ikke så mye åling enda. Men jeg fjernet alle lekene i dag. Hun lå der og kjeda og kjeda og kjeda seg. Til slutt sukket hun litt oppgitt og begynte å åle rundt på kjøkkenet hehe.

Tusen takk Caroline. HS hører ikke på meg. Dem bare sier at jeg er overbekymret førstegangs mor og sender meg hjem gang på gang selv om tårene triller. Så jeg søkte hjelp hos jorsmora mi i november for da var jeg så langt nede som det går an. Hadde jeg ikke fått hjelp fra henne hvet ikke hvor jeg hadde vært i dag. Jeg gikk på samtaler til henne til jeg fikk komme inn på noe som heter samtaletjeneste og nå går jeg på samtaler hos en psykolog. Jeg takler ikke dette alene[:(] og heldigvis lyttet JM på meg og skjønte alvoret.
Jeg hadde blitt ganske bra men nå begynner jeg å gå nedover igjen. Sovnmangelen gjør sitt og det at jeg ikke kan hjelpe snuppa[:(][:(][:(]
Hun har gråt masse i kveld igjen og jeg gruer meg til natten. Så i morn når jeg har levert henne skal jeg sove og sove og sove helt til jeg må hente henne.