Men da kan vi kanskje bli enige om at vi skal gjøre e forandring da?
:P
Selv handler jeg det som er fint og praktisk og fornuftig til en overaktiv 2åring. Og det blir som regel disse kjedebutikkene gitt, og Polarn O. Pyret har masse fine basisklær som tåler mye ikke koster en månedslønn og som heller ikke har hverken katter eller biler eller monstre på seg.
Bodyer blir kjøpt på kappahl, strømpebukser på cubus, sokker på lindex, og gensre og overdeler på H&M, og bukser (som gud er vanskelig å finne til en lang og smal toåring) blir som regel handlet på gutteavdelinga på H&M eller Polarn O. Pyret. Kjoler, hello kitty og merkeklær som Reima og fancy utenlandske butikker blir arvet fra kusinene. Og så finner man jo alltids et og annet som funker kryss av min oppsetning av vare og butikk. Fake merkeklær kommer fra Tyrkia og min mor, og ett og annet fra billigsjappene der nede kommer vist og inn, det blir tatt noen bilder av ungen og klærne på til min mor, og så blir det pakket ned og sendt med første lass til Romania eller arvet videre til min stesøster. Sukk og stønn, jeg er slik at det meste kan lappes og sys igjen hvis det blir hull, men ikke søren om jeg skal sitte og sy på billige klær som suger gamle manneballer kjøpt i tyrkia, og som blir ødelagt på første vask.
Der man legger penger er vel forsåvidt uteklær. Og det går i reflex (bare barn), kavat og viking.
Ulla ble forresten kjøpt på Spar Kjøp i år. Og så er det et og annet fra reflex, pierre robert og janus.