Cubus ulltøy baby

Rflex har jeg aldri prøvd.
har de nettbutikk?

Tror ikke merket har en egen nettbutikk, men Barnas Hus selger noe Reflex-tøy på nett. Men ser de ikke har de samme tilbudene der, ulla koster f.eks. 149,- i stedet for 99,- og pysjene ligger ikke en gang ute, så butikk er nok best. Nå vet ikke jeg om tilbudene her er lokale da :)

http://www.reflex.no/Forhandlere.aspx

Jeg synes det er et bra merke generelt sett. Og rimelig. Nevøene mine har Reflex-barnehagedresser som de er veldig fornøyde med.
 
Hvor mye koster Cubus-ulla? Er den enda billigere enn Reflex-ulla til 99,- per del? Jeg er veldig fornøyd med Reflex :)
De koste 149 tror eg..de e rundt sparkjøp prisene på ullet

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg har en body og en bukse fra cubus, og syns de er helt greie. Litt tynnere enn Joha sine da.
Og jeg syns det er store i str, her har vi akkurat begynt å bruke 68, og det er mer enn stort nok. Han er 70 cm lang.
Så de hadde en del ull på tilbud på cubus, hvertfall her jeg bor :)
Ja d e tynnere men Joha e jo ikke rent ull det e jo blanda med enten Silke eller bomull så då virke de mye tykkere:)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Ja d e tynnere men Joha e jo ikke rent ull det e jo blanda med enten Silke eller bomull så då virke de mye tykkere:)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Mesteparten jeg har i joha er rent ull, har par bodyer i silkeull de er tynne og 1 joha med ull/bomull den er ganske tykk ja.
Synes egentlig ikke alltid de tjukkeste er de varmeste. De tynne i silkeull holder henne veldig varm og fin:)
Så gjør ingenting om det ikke er så tykt sålenge kvaliteten holder!;)
 
Mesteparten jeg har i joha er rent ull, har par bodyer i silkeull de er tynne og 1 joha med ull/bomull den er ganske tykk ja.
Synes egentlig ikke alltid de tjukkeste er de varmeste. De tynne i silkeull holder henne veldig varm og fin:)
Så gjør ingenting om det ikke er så tykt sålenge kvaliteten holder!;)
Men de e utrolig fine og gode :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Men de e utrolig fine og gode :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Hehe.. Skulle egentlig stå gjør ingenting at det er tynt:p poenget mitt ble helt borte når jeg skrev tykt:p
Bra de er gode, skal prøve meg på et par sånne:) er ullavhengig til veslemor:)
 
Jeg har kjøpt en del reflex når barnas hus her har til 99 kr per del, men syns kvaliteten er dårlig jeg, blir småhull veldig fort her, og det har jeg ikke i noe annet ull enn reflex.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt en del reflex når barnas hus her har til 99 kr per del, men syns kvaliteten er dårlig jeg, blir småhull veldig fort her, og det har jeg ikke i noe annet ull enn reflex.

Pussig, jeg har brukt og vasket den ulla masse og det er nesten ikke slitt her :)

Man blir vel aldri enig om hva man synes er gode plagg. En på barselgruppa var sååå fornøyd med Lindex-ulla, men den synes jeg er elendig og fasongløs. :p
 
Jeg har 2 typer reflex ull, den ene typen er tykkere og ensfarget, de er ganske nuppet. Ellers har jeg noen tynnere og den ene bodyen har passet siden i august, mye brukt den ser helt ny ut enda.
Kanskje du har av den tykke ensfarget typen? De synes ikke jeg er så gode.
 
Kjøpte masse reflex til 89 kr per del på barnas hus før jul. Har også endel cubus, men liker de ikke så godt. Beste er devold og joha, men de er jo ikke så billige. Bruker ikke ull på ho nå for tror ho reagerer på ull mot huden.
 
Ho kan forresten fint bruke 92 i bomullspysjen til reflex. Bodyene i 80 er snart for små, så bomull er små i størrelsen
 
Jeg har 2 typer reflex ull, den ene typen er tykkere og ensfarget, de er ganske nuppet. Ellers har jeg noen tynnere og den ene bodyen har passet siden i august, mye brukt den ser helt ny ut enda.
Kanskje du har av den tykke ensfarget typen? De synes ikke jeg er så gode.
Syns ikke de er sånn veldig tykke, men ikke de tynneste heller, er ensfargede vi har, og de både nupper og kommer ført hull ved sømmer og trykknappene i skrittet.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1359926349.179932.jpg
Er det denne typen?
De er ikke så gode i såfall, har måtte bytte flere ganger pga. Knappene detter av og de nuppet mye
 
Enig i at de er veldig dårlige og himla små på str..
Nupper ikke om en vaske de på ullvask..har ikke opplevd det.men kun hvis det uheldig havne i vanlig..har en claire stillongs te snuppa ikke vasket mer en en gang før og vaska den en gang i vanlig- nuppa med en gang:eek:

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Nupper ikke om en vaske de på ullvask..har ikke opplevd det.men kun hvis det uheldig havne i vanlig..har en claire stillongs te snuppa ikke vasket mer en en gang før og vaska den en gang i vanlig- nuppa med en gang:eek:

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Er den typen jeg la ut bilde av lengre opp her vi mener.
Den ble nuppet første gang den ble brukt. Elendig kvalitet.
Vasker alltid ull på ullvask;-)

Har mange reflex bodyer, og de med hjerter/ stjerner ser helt ny ut etter mye bruk.
 
Back
Topp