Cubus ulltøy baby

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Noen som har Cubus sine ullpysjamaser til babyene?
Hvordan er kvaliteten på de i forhold til annet ulltøy til babyene. Er de vanlige på str.?

Må handle inn litt i neste str. til veslemor neste bytur jeg skal på. Så tenkte prøve å planlegge litt på forhånd:)
 
Har bare en sånn hals greie men syns det er bra kvalitet på den, hadde det ikke hvert for jula hadde vi kjøpt masse rett før jul der for kvaliteten virker bra og det var også salg der
 
Ja, det er såpass mye billigere enn feks. Joha som jeg pleier å kjøpe, så jeg tenkte om det er god kvalitet kan jeg likegodt kjøpe på Cubus og spare en hel del.

Lilja er blitt så lang i beina (altså ikke arvet mine ben:) så tror jeg må ha bukser og pysjer i 80, bodyer bruker hun 62-68 nå men ser pysjer hun har i 70 er knapp i bena.. Hmm vanskelig.
 
Har en Cubus body virke lik som reflex og sparkjøp sine og e heilt greie..koste rundt de samme som sparkjøp sine tror eg

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
De e samme str som vanlige klær

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Har en Cubus body virke lik som reflex og sparkjøp sine og e heilt greie..koste rundt de samme som sparkjøp sine tror eg

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Supert, reflex har eg fra før og de like eg godt:)
 
Jeg liker Cubus ull veldig godt!:)
Har masse etter de to eldste, og det holder seg like godt nå etter 3-4 år!
Str tror jeg er ganske normal...
 
Har både ullpysj/drakt og body i ull fra cubus, kjempefine.De ser like fine ut selv etter vask på 40 grader. Str er greie, ikke små i str. i alle fall! Gutten min er ganske lang og har god plass i 74:) Løp og kjøp!
 
Jeg har en body og en bukse fra cubus, og syns de er helt greie. Litt tynnere enn Joha sine da.
Og jeg syns det er store i str, her har vi akkurat begynt å bruke 68, og det er mer enn stort nok. Han er 70 cm lang.
Så de hadde en del ull på tilbud på cubus, hvertfall her jeg bor :)
 
vi har noen bodyer i cubus ull, og de syns jeg er kjempe fine, og kvaliteten syns ikke je er dårligere enn på andre iallefall.
Størrelsen er oxo ganske normal oxo syns je, ikke spes stor i størrelse som je syns enkelte andre ullplagg kan være
 
Hvor mye koster Cubus-ulla? Er den enda billigere enn Reflex-ulla til 99,- per del? Jeg er veldig fornøyd med Reflex :)
 
What? Reflex 99 per del? Betaler over 200kr per del jeg.. Hvor kjøper du?

Jepp :) Har en Bare Barn-butikk her vi bor. De er i samme kjede som Barnas Hus og fører Reflex-klær. Har vært et stort stativ med masse Reflex-ull til 99,- siden tidlig i høst. De har byttet ut farger med jevne mellomrom også :)
 
Jepp :) Har en Bare Barn-butikk her vi bor. De er i samme kjede som Barnas Hus og fører Reflex-klær. Har vært et stort stativ med masse Reflex-ull til 99,- siden tidlig i høst. De har byttet ut farger med jevne mellomrom også :)
Da skal jeg innom barebarn å kjøpe bodyer:) håper de har samme tilbud her:)
Reflex pysjer synes jeg er veldig lang i kroppen og kort i bena? Er det bare jeg som synes det?
 
Da skal jeg innom barebarn å kjøpe bodyer:) håper de har samme tilbud her:)
Reflex pysjer synes jeg er veldig lang i kroppen og kort i bena? Er det bare jeg som synes det?

Nei, er enig i det. Vi kjører en størrelse større i Reflex-pysjene enn i andre. Men digger Reflex-pysjene ellers da! 2 for 99,-, genial glidelås og slitesterke saker er min erfaring :D
 
Oi, 2 for 99? Nesten så jeg tror du tuller:p veldig billig:)
Lurt å kjøpe større str. De blir ikke veldig åpen i halsen da? Kanskje jeg å må prøve om jeg finner like billig:)
 
Oi, 2 for 99? Nesten så jeg tror du tuller:p veldig billig:)
Lurt å kjøpe større str. De blir ikke veldig åpen i halsen da? Kanskje jeg å må prøve om jeg finner like billig:)

Nei, synes de er like tette i halsen som knappepysjer. Har hatt mange av dem :) Er billig ja!
 
Back
Topp