Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *April*
jeg tok uttallige ctg'er under svangerskapet. Som oftest er 0 rier på 0, 10 eller 20.. alt etter hva de stiller den på når du ikke har sammentrekning. Men maskinen kjører ikke over 100 iallefall, da faller den utenfor skjemaet. Noen kan ha rier som er på bare 50, hvor de blir moden og får åpning. Andre har rier opp i 80 uten at det gjør noe som helst med kroppen (slik som hos meg). Maskinen forteller deg egentlig ikke så mye om smerte, men om babyen har fin akslerasjon når du har rier over så så lang tid.
ORIGINAL: ~Vimsa~
Når den lå på et par og nitti så var jeg sikkert på at man døde når den viste 100[8D]
og en gang kom den bare opp til 50(vondt nok) men så gikk den ned, var kjempe fornøyd med at jeg hadde klart å lure rien (jepp litt lsytgass inni bildet[8D] )
ORIGINAL: Labambie
Jeg lå på drypp og hadde "kunstige" rier, og den lå på over 100 og på 100 under "Pausene". Ikke rart jeg trodde jeg skulle dø.
Men er det ikke sånn at dette med rier ikke kan måles? For den ctg måleren spretter jo bare man strekker seg etter vannglasset.