Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
spørs på om det er varme i gulvet i abrnehagen og hvor varmt barne er på beina tror jeg
ORIGINAL: Miss Fat
Jeg har ikke kjøpt crocs til mine engang fordi jeg har hørt at det ikke er bra på foten til de som akkurat har lært å gå eller holder på å lære seg å gå...
ORIGINAL: Ver0nika
Mi erfaring er at crocs blir liggande igjen alle mulige slags plassa i barnehagen. Dei sitte ikkje like godt på foten som sandala[:)]
ORIGINAL: Monkaponka
Med mine Crocs på jobb får jeg stadig støt, hvordan er det med disse barnecrocsa? det er mitt spørsmål..
Vi må ut å kjøpe nye innesko til begge gutta i dag.
Tuppa86 - jeg digger dialekten din[8D] moro med dialekt her inne!
ORIGINAL: Minetosmågull
Sier de ikke at de ekte crocsene ikke blir klamme da? Mamma har kjøpt crocs til jenta vår, vet ikke om hun skal ha de med i bhg eller ikke[:)]
ORIGINAL: Markmusa
ORIGINAL: Ver0nika
Mi erfaring er at crocs blir liggande igjen alle mulige slags plassa i barnehagen. Dei sitte ikkje like godt på foten som sandala[:)]
Samme her.... Men min er 3,5 år og jeg ville nok ikke brukt det som innesko dersom han/hun nettopp har begynt å gå. Vi brukte sko fra Timberland og var veldig fornøyde med de. [:)]
ORIGINAL: tuppa86
Sier de ikke at de ekte crocsene ikke blir klamme da? Mamma har kjøpt crocs til jenta vår, vet ikke om hun skal ha de med i bhg eller ikke[:)]
har æ og hørt - men dæm bli KLAM i barfotan te hainn ihvertfaill..men som æ skreiv så svette hainn ekstremt my på fotan da
Hvis han svetter mye på føttene ville jeg heller valgt noen gode sokker, ullvang f.eks når det blir vinter, digger de, synes de er kjempegod til de små, ser de er mye brukt i barnehage også[:)]
har æ og hørt - men dæm bli KLAM i barfotan te hainn ihvertfaill..men som æ skreiv så svette hainn ekstremt my på fotan da
Hvis han svetter mye på føttene ville jeg heller valgt noen gode sokker, ullvang f.eks når det blir vinter, digger de, synes de er kjempegod til de små, ser de er mye brukt i barnehage også[:)]
nånn gode sokka ISTEDEFOR sko? for dæm vil jo ha innesko iforhold te brannsikkerhet[8D]
men jo.. vi brukt bare ulll fra juli - mai i år... hvis vi brukt nå ainna einn ull (og da BARE norheim sokka..100% ull vart'n gjennomblaut i) så kun vi vri opp sokkan... heldigvis bynt d å gi sæ i mai, og no kainn hainn gå uten sokka til å me!![:)] Men bli fort svett i sko og i crocs'n tydeligvis![8D]
Da blir det litt verre, om det er brannsikkerhet de tenker på, må de ha på sko dagen lang eller? Kanskje finne noen gode sandaler el. som puster godt da
ORIGINAL: Monkaponka
Med mine Crocs på jobb får jeg stadig støt, hvordan er det med disse barnecrocsa? det er mitt spørsmål..
Vi må ut å kjøpe nye innesko til begge gutta i dag.
Tuppa86 - jeg digger dialekten din[8D] moro med dialekt her inne!
vil tru det bli samme me barnecrocs'n...men ka jobbe du me? e ænkelte arbeidsplassa som e meir utsatt næmli[;)]
og tuuusentakk..varme ett hjertet når man får PM'a om at folk itj gidde å læs trådan mine pga dialekta mi[8D]