crocs som innesko i bhg?

tuppa86

Forumet er livet
Erfaringa?? Min gutt bynne no deinn 16 august, og vi har både ett par geox sandala og ett par crocs stående...
hadd egentli tenkt å prøv å bruk crocs'n, men redd d bli litt klamt?

spørs på om det er varme i gulvet i abrnehagen og hvor varmt barne er på beina tror jeg

ORIGINAL: bondekone

spørs på om det er varme i gulvet i abrnehagen og hvor varmt barne er på beina tror jeg

ja, vi har næmli ein me ekstrem svette på fotan (har fått diagnose på det til å me)... og når'n går barfot i crocs så e det dam neddi dæm.. men har hørt det bli heilt ainna når man har sokka neddi..så tenkt å prøv det.. bli'n blaut så bruke vi såklart sandala'n!![;)] Og hainn ælske å gå me crocs te tross for at'n har dam neddi dæm[8D]

Min jente har brukt Crocs i barnehagen. Helt topp!

Med mine Crocs på jobb får jeg stadig støt, hvordan er det med disse barnecrocsa? det er mitt spørsmål..
Vi må ut å kjøpe nye innesko til begge gutta i dag.

Tuppa86 - jeg digger dialekten din[8D] moro med dialekt her inne!

Syns sandaler er kjempefint å bruke i barnehagen. Han blir ikke kald på føttene, ikke om vinteren engang.

ORIGINAL: Miss Fat

Jeg har ikke kjøpt crocs til mine engang fordi jeg har hørt at det ikke er bra på foten til de som akkurat har lært å gå eller holder på å lære seg å gå...

nei, har itj komme te å tatt på'n crocs når'n nættopp hadd lært sæ å gå nei[;)] Har gått i mange mnd no hainn her..spring og[8D]

ORIGINAL: Ver0nika

Mi erfaring er at crocs blir liggande igjen alle mulige slags plassa i barnehagen. Dei sitte ikkje like godt på foten som sandala[:)]

Samme her.... Men min er 3,5 år og jeg ville nok ikke brukt det som innesko dersom han/hun nettopp har begynt å gå. Vi brukte sko fra Timberland og var veldig fornøyde med de. [:)]

min sønn vil ikke ha noen slags sko på i barnehagen inne rett og slett pga det blir for varmt for han. de har varmekabler.
men har noen sandaler stående der emn blir aldri brukt...

ORIGINAL: Monkaponka

Med mine Crocs på jobb får jeg stadig støt, hvordan er det med disse barnecrocsa? det er mitt spørsmål..

vil tru det bli samme me barnecrocs'n...men ka jobbe du me? e ænkelte arbeidsplassa som e meir utsatt næmli[;)]

og tuuusentakk..varme ett hjertet når man får PM'a om at folk itj gidde å læs trådan mine pga dialekta mi[8D]

ORIGINAL: Minetosmågull

Sier de ikke at de ekte crocsene ikke blir klamme da? Mamma har kjøpt crocs til jenta vår, vet ikke om hun skal ha de med i bhg eller ikke[:)]

har æ og hørt - men dæm bli KLAM i barfotan te hainn ihvertfaill..men som æ skreiv så svette hainn ekstremt my på fotan da

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: Ver0nika

Mi erfaring er at crocs blir liggande igjen alle mulige slags plassa i barnehagen. Dei sitte ikkje like godt på foten som sandala[:)]

Samme her.... Men min er 3,5 år og jeg ville nok ikke brukt det som innesko dersom han/hun nettopp har begynt å gå. Vi brukte sko fra Timberland og var veldig fornøyde med de. [:)]

har ikke nættopp bynt å gå[;)]

ORIGINAL: tuppa86

Sier de ikke at de ekte crocsene ikke blir klamme da? Mamma har kjøpt crocs til jenta vår, vet ikke om hun skal ha de med i bhg eller ikke[:)]

har æ og hørt - men dæm bli KLAM i barfotan te hainn ihvertfaill..men som æ skreiv så svette hainn ekstremt my på fotan da

Hvis han svetter mye på føttene ville jeg heller valgt noen gode sokker, ullvang f.eks når det blir vinter, digger de, synes de er kjempegod til de små, ser de er mye brukt i barnehage også[:)]

nånn gode sokka ISTEDEFOR sko? for dæm vil jo ha innesko iforhold te brannsikkerhet[8D]
men jo.. vi brukt bare ulll fra juli - mai i år... hvis vi brukt nå ainna einn ull (og da BARE norheim sokka..100% ull vart'n gjennomblaut i) så kun vi vri opp sokkan... heldigvis bynt d å gi sæ i mai, og no kainn hainn gå uten sokka til å me!![:)] Men bli fort svett i sko og i crocs'n tydeligvis![8D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Kan ikke tenke meg noe styggere fottøy enn crocs [:'(]

hehe... mang som syns d.. æ og syntes det før... [8D]

Hvis han svetter mye på føttene ville jeg heller valgt noen gode sokker, ullvang f.eks når det blir vinter, digger de, synes de er kjempegod til de små, ser de er mye brukt i barnehage også[:)]

nånn gode sokka ISTEDEFOR sko? for dæm vil jo ha innesko iforhold te brannsikkerhet[8D]
men jo.. vi brukt bare ulll fra juli - mai i år... hvis vi brukt nå ainna einn ull (og da BARE norheim sokka..100% ull vart'n gjennomblaut i) så kun vi vri opp sokkan... heldigvis bynt d å gi sæ i mai, og no kainn hainn gå uten sokka til å me!![:)] Men bli fort svett i sko og i crocs'n tydeligvis![8D]

Da blir det litt verre, om det er brannsikkerhet de tenker på, må de ha på sko dagen lang eller? Kanskje finne noen gode sandaler el. som puster godt da

ja, dæm ønske no at ungan ska bruk sko i bhg... bruke væll d dæm flæste plassan...
Har gode geox sandala vi kainn bruk..men bare lurt på om andres erfaring me crocs i frohold te å bli klam.. kainn bli nå heilt ainna når'n har sokka neddi crocs einn i barfotan

Æ villa ikke brukt crocs, da e d bedre med sklisokka..i vårres bhg synes dæm det e helt greit å bruk inn!

Barnefysioterapeuten anbefaler sandaler med god hælkappe eller joggesko som puster inne i barnehagen. Tøfler eller Crocs gir ingen støtte i det hele tatt...

les mer her, dæm anbefale ikke at unga bruke sko som blir for varme for da kan han bli gåanes forkjøla
http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article470902.ece

Stå på og behold diaekten, synes det er kjempeinteressant å lese når det er dialekt jeg[;)]

Jeg jobber på tannlegekontor, kanskje vi er mer utsatt.

ORIGINAL: Monkaponka

vil tru det bli samme me barnecrocs'n...men ka jobbe du me? e ænkelte arbeidsplassa som e meir utsatt næmli[;)]

og tuuusentakk..varme ett hjertet når man får PM'a om at folk itj gidde å læs trådan mine pga dialekta mi[8D]

Back
Topp