Crinone

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Dere som har brukt Crinone, hvilken dpo sluttet dere med det når dere bare fikk negative tester? Eller brukte dere det helt til TR kom? Er nå 16dpo(2-4 dager over ikm), negative tester men ingen tegn til at tanta er på vei.
Jeg har brukt Crinone noen pp’er nå og TR bruker å komme til vanlig tid men ikke denne gangen. Tidligere har jeg tatt Crinone én gang om dagen, denne pp to ganger om dagen. Har skjønt at noen må slutte med Crinone for å få TR men jeg har ikke trengt det før.
Når dere har sluttet med Crinone , kom TR med en gang eller hvor mange dager tok det før hun kom?
Har jo et lite håp om sen festing og sen positiv test ;)
Håpet noen kan dele sine erfaringer med meg :)

Jeg brukte helt til tanta kom jeg, de ti månedene jeg har brukt det.
Tanta kom ofte på 16-18 DPO da. Utenom da jeg hadde to streker, for da gikk det to uker :rolleyes:

Jeg har brukt de til og med testdag, kanskje sluttet en dag før.. Som for meg blir 19 dpo, fikk ikke blødning før jeg sluttet.

Men hvis man bruker det i en normal syklus kun for støttebehandling så ville jeg ha sluttet etter kanskje 14 dager? Jeg liker ikke å bruke progesteron... Men jeg fikk ikke blødning før jeg sluttet.

Jeg brukte helt til tanta kom jeg, de ti månedene jeg har brukt det.
Tanta kom ofte på 16-18 DPO da. Utenom da jeg hadde to streker, for da gikk det to uker :rolleyes:
Håper jo i lengsten at det skal komme to streker men mister litt motet når testene er helt blenda.

Jeg har brukt de til og med testdag, kanskje sluttet en dag før.. Som for meg blir 19 dpo, fikk ikke blødning før jeg sluttet.

Men hvis man bruker det i en normal syklus kun for støttebehandling så ville jeg ha sluttet etter kanskje 14 dager? Jeg liker ikke å bruke progesteron... Men jeg fikk ikke blødning før jeg sluttet.
Bruker det i en normal syklus kun som støtte. Har de to siste dagene gått ned til en gang om dagen for å se hva kroppen gjør. For når jeg gikk på en dose om dagen så kom tanta når den skulle. Får se hva jeg gjør de nærmeste dagene, men må muligens slutte for å få TR hvis jeg ikke er gravid....

Back
Topp