Crinone vag gel 8%

TigerTrine

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Hei.
Jeg har fått crinone vaginal gel. Har ikke hentet den på apoteket ennå.. jeg skal ta den fra EL til mens. Men siden jeg allerede er 9 dpo føler jeg det er for sent å begynne på den nå.
Jeg tenker at hvis jeg er gravid så begynner jeg på den så fort jeg får positiv test. Men den er så dyr. Så tenker liksom at det er for sent nå :( eller hva tenker dere?

har noen av dere gått på crinone? Vil gjerne ha erfaringer.

Har gått på Crinone tidligere. Ikke hjulpet for min del og heller ikke forlenget lutealfasen. Mensen kommer når den skal.

Siden du har kommet så langt i dpo land så kanskje vente til positiv test denne gangen? Har du påvist lavt progesteron? Ikke påvist det her men det skadet ikke å bruke det så da brukte jeg det i tilfelle. Enig med at de er veldig dyr.

Har gått på Crinone tidligere. Ikke hjulpet for min del og heller ikke forlenget lutealfasen. Mensen kommer når den skal.

Siden du har kommet så langt i dpo land så kanskje vente til positiv test denne gangen? Har du påvist lavt progesteron? Ikke påvist det her men det skadet ikke å bruke det så da brukte jeg det i tilfelle. Enig med at de er veldig dyr.

jeg har ikke fått påvist lavt nivå. Men vi har prøvd i over 2 år nå. Og hatt 3 aborter. Så skal prøve det tilfelle det skulle hjelpe.

Jeg gikk på Crinone fra 3 DPO den runden spiren satt. Vanskelig å vite om det hjalp eller ikke, men spiren satt hvertfall :)

Har gått på Crinone før og har crinone liggende klar nå. Første gang gikk jeg på det fra ca 3 dpo for å forlenge lutealfasen.

Nå har jeg fått beskjed om å bruke det fra positiv test, så det er absolutt ikke for seint å begynne med det nå.

Back
Topp