twinanne
Forumet er livet
Jeg snakket med den ene sykesøsteren om dette i dag, og hun kunne forklare meg ganske bra hvorfor de bruker Crinone nå - og det var mer vanlig å få de progrestran kasplene tidligere. Dr. Kahn har forsket på dette, det er riktig at de hadde problemer med Crinone i starten, det var pga at leverandøren sa at det holdt med en dose om dagen - og det var alt forlite. Men når vi tar Crinone 2 ganger om dagen så er de minst like bra som de andre kapslene, så da kan vi slutte å bekymre oss over at Crinone er et dårligere valg enn kapslene. Det kommer en forskningsrapport på dette fra dr. Kahn. Jeg skal sjekke ut om den blir lagt ut på legesidene på nettet, skal søke litt jeg. Men tror det er litt tidlig enda.
Hva mener dere jenter, tror dere fortsatt at Progrestran kapslene er bedre? Jeg ble iallefall ganske beroliget, ettersom de faktisk sier at det er bedre med Crinone og går vekk fra kapslene nå i Porsgrunn.
Hva mener dere jenter, tror dere fortsatt at Progrestran kapslene er bedre? Jeg ble iallefall ganske beroliget, ettersom de faktisk sier at det er bedre med Crinone og går vekk fra kapslene nå i Porsgrunn.