Crawings og andre merkligheter

Jeg vil nesten bare ha søtsaker nå merker jeg.. Sjokolade, LAKRIS (spiser det ikke da..) kake, druer, "søte" middager osv.. Klarer ikke tanken på wok med stekte grønnsaker, dette er noe jeg elsket før! Gikk forbi restaurant i dag og kjente lukten av pomfri og burger, fikk faktisk veldig lyst på dette også! Altså bare junk på meg.. :arghh:
 
Jeg spiser fortsatt lakris..
Skjønner at det kan være skadelig i store mengder, men man vet jo ikke hvor cut off-en går. Alt med måte er min policy :confused005
 
Jeg vil nesten bare ha søtsaker nå merker jeg.. Sjokolade, LAKRIS (spiser det ikke da..) kake, druer, "søte" middager osv.. Klarer ikke tanken på wok med stekte grønnsaker, dette er noe jeg elsket før! Gikk forbi restaurant i dag og kjente lukten av pomfri og burger, fikk faktisk veldig lyst på dette også! Altså bare junk på meg.. :arghh:
Sånn er jeg også. (Utenom lakris.) Til vanlig trives jeg best på lavkarbo. Nå vil jeg har burger, pizza og godteri
 
Første gang hadde jeg lyst på lefser, smultringer og kanelbakst. Denne gangen har jeg foreløpig ikke lyst på NOE! Spiser ikke det vanlige helgegodtet heller. Men det kommer vel tidsnok!
 
Fredagshandelen ble sånn her: sjokoladepudding, solrik, kiwi, eple, klemmentin, salte nøtter, nugatti, pølsebrød, Kinderegg og fiskekaker :wacky:

Du vet du er gravid da, litt av en blanding liksom :angelic:
 
Stadig nye cravings her... i kveld fant jeg ut at sterk husholdningssaft med isbiter minner litt om rødvin *lol*


Ikke spesielle cravings på ting ellers men har ofte lyst på noe salt....
 
Hatt veldig lyst på vannmelon i ca en uke nå, nesten det eneste jeg klarer å tenke på når det gjelder mat. Men det er jo ikke akkurat sesong for det nå, og har enda ikke klart å tilfredstille den cravingen.
Skal ut en tur i dag, og har tre Meny butikker i nærheten, så får håpe at de har.
 
Hadde ingen cravings sist gang, så håper gjerne på noen denne gangen fordi det virker gøy :hilarious: Forhåpentligvis sunne ting da. :D Er per nå bare kvalm uten matlyst, så er glad jeg får i meg noe selv om det ofte er usunt :hungover:
 
Her har jeg aldri likt kaffe, og lukten av den nå gjør meg skikkelig kvalm, så sliter litt på jobb da alle er skikkelig kaffekjerringer :confused:

Med nr 1 hadde jeg ingen cravings, med nr 2 måtte jeg ha ferske reker med majones og nå må jeg ha kiwi og rekesalat på brødskiva, ikke sammen selvfølgelig :happy:
 
Blir småuggen av kaffe. Var avhengig før. Og nå må jeg ha isbiter i drikka mi krise hvis det er tomt
 
Hadde ingen cravings sist gang, så håper gjerne på noen denne gangen fordi det virker gøy :hilarious: Forhåpentligvis sunne ting da. :D Er per nå bare kvalm uten matlyst, så er glad jeg får i meg noe selv om det ofte er usunt :hungover:
Hahah, samme her! Var litt småskuffa over at jeg ikke hadde noe som helst jeg måtte ha
 
Back
Topp