Tedrikkeren
Flørter med forumet
Aner ikke! Har egentlig hatt det i alle graviditetene, og har to gutter fra førSurt, er ikke det «jente cravings»?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke! Har egentlig hatt det i alle graviditetene, og har to gutter fra førSurt, er ikke det «jente cravings»?
Ja det hadde vært magisk med 3 jenter, skikkelig sammhold! Og jeg tenker så greit med arving av klær og utstyr jeg også daSpennende! Begge mine svangerskap har vært helt ulike, fellesnevneren er vel kanskje kvalme, men i ulik grad, begge de var jenter. Blir spennende å se fremover hos meg, jeg har jo ikke spist kjøtt eller lignende i de to andre svangerskapene pga veggis som vi har snakket om i en annen trådJeg håper veldig på en jente til, tror det hadde blitt magisk med tre små prinsesser i hus
og praktisk, ifht til at de kanskje har mer like interesser og sånt.
Oi, var de vidt forskjellige bortsett fra kvalmen? Og denne da?Ikke u sesong? Er noen altfor gode GRØNNE druer her vi bor både på kiwi, coop entra, rema1000 og sparÅåå, autmn crisp druene er jo ikke sesong nå![]()
I sesong*, ble autokorrigertIkke u sesong? Er noen altfor gode GRØNNE druer her vi bor både på kiwi, coop entra, rema1000 og spar![]()

Arving av klær er topp! Og det går i mye rosa og lillaJa det hadde vært magisk med 3 jenter, skikkelig sammhold! Og jeg tenker så greit med arving av klær og utstyr jeg også daOi, var de vidt forskjellige bortsett fra kvalmen? Og denne da?

hva med deg?Oi så spesielt, aldri hørt omNå har jeg prøvd grapefrukt og grapefrukt juice, men det er nesten umulig å spise/drikke pga ekstrem bitterhetFant dermed ut at jeg er muligens en «supertaster» med
aktive TAS2R-gener på tunga (de koder for bitterreseptorer på tungen![]()
Du er som en enhjørning ;p Men det må og sies at man må velge riktig grapefrukt da er den litt søt (den skal ikke være bitter) men ikke fult så søt som appelsin. Det er en kunst å velge grapefrukt 
Var du sengeliggende fra uke 7 til fødsel?!Arving av klær er topp! Og det går i mye rosa og lilla
Kvalmen er begynt å komme, men foreløpig så tror jeg jeg holder det litt i sjakk, har jobbet veldig med forebyggende tiltak, var så og si sengeliggende fra uke 7 til fødsel sist.. men skal sier at jeg ikke er kommet til uke 7 enda, så vi får sehva med deg?
Med HG? Åååå kjære deg! Håper du slipper å få det så ille denne gangen 

Ja, det var en veldig kjip graviditet, men er sykemeldt allerede og tar de forhåndstiltakene jeg kan, forsøker å hvile mye og prioriterte å spise sunn og god mat, en grønn smoothie om dagen og to yogaøkter i uken. Hehe, høres kanskje lite ut, men det er viktig å ikke legge listen for høyt. Den gangen fikk jeg ikke i meg noe sunn mat, spiste det som hjalp mot kvalme og oppkast, så håper at det hjelper med litt førebuende.. men vi må bare se hvordan det utvikler segVar du sengeliggende fra uke 7 til fødsel?!Med HG? Åååå kjære deg! Håper du slipper å få det så ille denne gangen
Det begynner å ligne litt mer på sist graviditet nå ja, litt samme cravings og symptomer![]()

Er så mye rart man vil ha som gravidGulost i skiver, dyppet/dynka i rømme har plutselig blitt en greie