Haha, lager tilfeldigvis pannekaker her også.Siden alle lager pannekaker i dag så må jeg ha det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, lager tilfeldigvis pannekaker her også.Siden alle lager pannekaker i dag så må jeg ha det også
Har ofte det! Har også lest at lyst på isbiter/tygge isbiter er tegn på lave jern-nivåerFår så intenst lyst på leverpostei av og på, legen sa vi skulle følge med på jern-nivåene mine på sist time. Kanskje det har sammenheng![]()
Har sykt cravings for finnbiffen xmannen min lagde. Og han nekter og gi meg oppskriften har googlet opp og ned og ingen oppskrift gir den varianten han lager. blir nesten helt gal.Er det noen som har fått cravings allerede eller hadde det i forrige svangerskap?

Har absolutt også mest anticravings dette svangerskapet! Greier ikke kaffe, taco, godteri, sjokolade, knekkebrød, osv. Alt jeg ellers lever påI forrige var det agurk, appelsin og kaviar (og sjokomelk etterhvert da halsbrannen tok meg), men nå er det bare anticravings
Skikkelig krise at jeg ikke har lyst på kaffe, for jeg blir trøtt, grinete og får vondt i hodet

Kaffe byr meg også så imot nå!I forrige var det agurk, appelsin og kaviar (og sjokomelk etterhvert da halsbrannen tok meg), men nå er det bare anticravings
Skikkelig krise at jeg ikke har lyst på kaffe, for jeg blir trøtt, grinete og får vondt i hodet
Jeg var en ekte kaffikjerring, men nå klarer jeg det rett å slett ikke. Prøvde meg på en iskaffe en dag, etter siste supen kom den i retur i rekordfart! Så blir lenge til jeg prøver det igjen. 
Samme her!! Sånn har det ikke vært de to forrige svangerskapene. I går kom mannen hjem fra kaffebesøk og satt seg ved siden av meg. Av en eller annen grunn luktet det som at han hadde røykt - noe han ikke gjør. Var rett og slett bare kaffelukta som ble forvridd til en forferdelig ekkel lukt.Kaffe byr meg også så imot nå!Jeg var en ekte kaffikjerring, men nå klarer jeg det rett å slett ikke. Prøvde meg på en iskaffe en dag, etter siste supen kom den i retur i rekordfart! Så blir lenge til jeg prøver det igjen.
![]()

Gud.. liker før jeg setter meg i bilen.Satt på kino i går og bare tenkte på bakt potet med masse fyll... reiste rett og kjøpte etter filmen.![]()
![]()