Cravings

Ville ha dirty fries midt på natten :hilarious:
PXL_20250717_151003750.MP.jpg
Ville egentlig ha med trøffelaioli, men dette var godt også!

Får så intenst lyst på leverpostei av og på, legen sa vi skulle følge med på jern-nivåene mine på sist time. Kanskje det har sammenheng:)

Får så intenst lyst på leverpostei av og på, legen sa vi skulle følge med på jern-nivåene mine på sist time. Kanskje det har sammenheng:)
Har ofte det! Har også lest at lyst på isbiter/tygge isbiter er tegn på lave jern-nivåer

All mulig chips! Til gjengjeld takler jeg ikke tanken på verken sjokolade eller godteri. Verste var egentlig forrige svangerskap da jeg en periode cravet den ekle salaten som følger med typisk gatekjøkkenmat. Kjøpte alt mulig rart på det lokale gatekjøkkenet bare for å få den salaten. :dead:

I forrige var det agurk, appelsin og kaviar (og sjokomelk etterhvert da halsbrannen tok meg), men nå er det bare anticravings
Skikkelig krise at jeg ikke har lyst på kaffe, for jeg blir trøtt, grinete og får vondt i hodet

I forrige var det agurk, appelsin og kaviar (og sjokomelk etterhvert da halsbrannen tok meg), men nå er det bare anticravings
Skikkelig krise at jeg ikke har lyst på kaffe, for jeg blir trøtt, grinete og får vondt i hodet
Har absolutt også mest anticravings dette svangerskapet! Greier ikke kaffe, taco, godteri, sjokolade, knekkebrød, osv. Alt jeg ellers lever på xsmile9

Kaffe byr meg også så imot nå! :hilarious:Jeg var en ekte kaffikjerring, men nå klarer jeg det rett å slett ikke. Prøvde meg på en iskaffe en dag, etter siste supen kom den i retur i rekordfart! Så blir lenge til jeg prøver det igjen. :dead:

Har cravet de derre mini berlinerbollene med sjokoladefyll fra Meny i en uke nå, men ikke funnet, mannen fant endelig i dag! Stappet i meg 5, ble litt kvalm, men så verdt det :hilarious:

Kaffe byr meg også så imot nå! :hilarious:Jeg var en ekte kaffikjerring, men nå klarer jeg det rett å slett ikke. Prøvde meg på en iskaffe en dag, etter siste supen kom den i retur i rekordfart! Så blir lenge til jeg prøver det igjen. :dead:
Samme her!! Sånn har det ikke vært de to forrige svangerskapene. I går kom mannen hjem fra kaffebesøk og satt seg ved siden av meg. Av en eller annen grunn luktet det som at han hadde røykt - noe han ikke gjør. Var rett og slett bare kaffelukta som ble forvridd til en forferdelig ekkel lukt.

Cravingsene endrer seg hele tiden. Noen dager jeg bare mååå ha hvit fisk, andre dager er fisk blæ. Har disse dagene veldig cravings på rød paprika og kinasalat med thousand Island:p

Drømte om en sjokoladekake med fersk bringebær inni og oppå. Og nå klarer jeg ikke tenke på annet! Skikkelig saftig, mørk, mektig sjokoladekake man bare greier to biter av med masse tykk, mørk glasur oppå.. :whacky011 :whacky011 :whacky011 :whacky011

Satt på kino i går og bare tenkte på bakt potet med masse fyll... reiste rett og kjøpte etter filmen. :hilarious: :smiley-bounce012

Back
Topp