Cravings

Ikke akkurat cravings, men sist jeg var gravid drakk jeg flere titalls flaske med den cloudy Apple safta til fun light. Nå har de sluttet å selge den, men den nye pæresafta er absolutt innafor! Den og kullsyrevann :angelic: pleide å drikke ca 1 liter Pepsi max om dagen. Har vel ikke drukket en liter siste uka en gang :hilarious::love017

Ingen cravings foreløpig, bare bortfall av cravings om det gir mening :hilarious: Pleier alltid å være litt søtsugen, og fysen på sjokolade osv. Nå blir jeg små uggen/kvalm av å spise sjokolade faktisk, og frister ikke. Mer sansen for salt enn søtt her også med andre ord!

Syke cravings på fastelavens boller, så intenst at jeg lå våken inatt og vurderte å begynne på en bolle deig :rolleyes: aldri likt det særlig godt før, men nå, ja takk til frokost lunsj og middag :D

Yes, sjokolademelk er sååå digg :happy: Mannen har disse protein-sjokolademelkene, og jeg stjeler de konstant :hilarious: Ellers har jeg dilla på skikkelig knasende epler, de fra Fuji er nydelig.
Åå der sa du noe! Fuji-epler settes på handlelista :happy:

Ingenting faktisk. Har stort sett sykt dårlig matlyst :bag: Sist spiste jeg bare rundstykker med hvitost, og det var mye mat som ikke smakte godt. Denne gangen er ikkje mat noe problem enda :hilarious::wacky:

Ikke cravings, bare mat jeg tolererer best for tiden: jordbær, plommer, pærer, bakst (typ kanelboller med krem), lyst brød med smør og brunost/gulost med paprika, salt potetgull og avokado (som jeg ikke likte før). Siden i går har jeg cravet speltlomper med smøreost, røket laks og agurk som samboer lagde til middag i går. Pleide ikke spise noe av dette før graviditeten.

Avskyr ting jeg pleide være avhengig av, som melkeprodukter, kylling, islaffe, pepsi max, energidrikke og kaffe. Tanken på sjokomelk gir meg brekninger.

Så morsomt å lese at dere var der allerede :hilarious: svangerskap er fantastisk på alle måter, jeg synes det er fascinerende med alt dette :knegg: Og husker det selv fra de andre svangerskapene, og så er det ekstremt tilfredsstillende å få spise noe man har SÅ lyst på :laughing002 Vanligvis spiser man ofte bare for "å overleve", mens når det blir cravings nyter man det skikkelig :hilarious: husker jeg cravet McDonalds mat i ene svangerskapet :smiley-ashamed008:knegg::bag:

Rugsprø med bremykt og norvegia, namnamnam

Craver sterk mat! Pleier å ha søtsug til vanlig, det er borte. Prøvde surt godteri i helgen (favoritten) og det smakte ikke godt, altså altfor surt

Nå ble ikke jeg en del av november-gruppa, så håper det er greit jeg sniker :smiley-ashamed005 Men etter innsettet mitt fikk jeg plutselig cravings på indisk flatbrød med ost dryssa over (og inn i mikroen). Ikke hatt noe crave på det etter at det ble mislykket innsett.

Back
Topp