Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pleide å drikke ca 1 liter Pepsi max om dagen. Har vel ikke drukket en liter siste uka en gang 

Pleier alltid å være litt søtsugen, og fysen på sjokolade osv. Nå blir jeg små uggen/kvalm av å spise sjokolade faktisk, og frister ikke. Mer sansen for salt enn søtt her også med andre ord!
alt som er surt! Sutta på en sitron her om dagen 
Hahaha, det må være den rareste cravingen jeg har hørt omSurtalt som er surt! Sutta på en sitron her om dagen
![]()

Da hadde du elsket appelsinene jeg har i kjøleskapet, de var så absurd sure til og være appelsiner, tilnærmet sitronSurtalt som er surt! Sutta på en sitron her om dagen
![]()
Yes, sjokolademelk er sååå diggFlere som har cravings på noe spesielt?
Jeg er bare 11 dpo, men har helt dilla på denne
Vis vedlegget 456074
Mannen har disse protein-sjokolademelkene, og jeg stjeler de konstant
Ellers har jeg dilla på skikkelig knasende epler, de fra Fuji er nydelig.Åå der sa du noe! Fuji-epler settes på handlelistaYes, sjokolademelk er sååå diggMannen har disse protein-sjokolademelkene, og jeg stjeler de konstant
Ellers har jeg dilla på skikkelig knasende epler, de fra Fuji er nydelig.

svangerskap er fantastisk på alle måter, jeg synes det er fascinerende med alt dette
Og husker det selv fra de andre svangerskapene, og så er det ekstremt tilfredsstillende å få spise noe man har SÅ lyst på
Vanligvis spiser man ofte bare for "å overleve", mens når det blir cravings nyter man det skikkelig
husker jeg cravet McDonalds mat i ene svangerskapet 

Men etter innsettet mitt fikk jeg plutselig cravings på indisk flatbrød med ost dryssa over (og inn i mikroen). Ikke hatt noe crave på det etter at det ble mislykket innsett.