Cravings

Jeg fikk helt dilla på gräddost, men nå er det priskrig og ikke mulig å få tak i her jeg bor.. litt krise faktisk

Fått dilla på denne nå - på pepperkaker, brødskiver og knekkebrød! Og jeg likte ikke engang blåmuggost før svangerskapet :hilarious:
IMG_9453.jpeg

Sigdal knekkebrød med Urter og havsalt, med hvitost på. Og tine sjokomelk til. Og Honningmelon og kiwi. Ganske likt som forrige graviditet :love7

Lite cravings i siste del av svangerskapet..
Men nå om dagen har jeg veldig dilla på yoghurt, ferske bringebær, vannmelon (og diverse andre type meloner) og generelt bare frisk frukt. Orker lite varm mat, spesielt middag er en utfordring. Er nok mye pga varmen som har vært de siste par ukene, pluss mindre plass i magen :)

Pga svangerskapsdiabetes har jeg ikke hatt plass til cravings, men i dag så jeg reklame for varme rundstykker med spekeskinke på. Herreguuuud jeg gleder meg til neste uke. Dritlei av knekkebrød og egg :laughing002 Mannen min har fått beskjed om å handle en halvkilo smågodt som han skal pakke i go-bagen sin til barsel :laughing002
Jeg har også bestilt lasagne med hvitløksbaguetter til jeg kommer hjem, det blir så karbofest på meg når lillemor er født :laughing002

Her craver jeg isbiter:dance018Fyller glasset til randen med knuste isbiter, også fyller jeg med vann. Drikker gode tre liter om dagen nå :p Ikke den verste cravingen det, da. Ellers hadde jeg en periode hvor jeg cravet snickers-is. Men den måtte serveres på en spesiell måte. Tre snickers-is i skål, tint i mikro så den kan «knuses», også med sjokoladesaus på toppen :p Også den «verste» cravingen; lukten av Ariel flytende vaskemiddel. Må lukte litt nedi flaska når jeg skal vaske klær, og trekker duften godt inn når jeg skal henge opp tøyet til tørk :p

Back
Topp