Cravings

I dag måtte jeg ha suksessterte på butikken :bag: Mannen kjøpte seg et fenalår så da synes jeg det var greit :laughing002

Jeg har fått dilla på litago, og det mååå være en av de med sukker :bag: Og jeg vet det er kjempedumt for jeg har hatt sv.dia før så må prøve å begrense sukker, men det er jo sååå godt! :hilarious:

Rundstykke med eggerøre og røkelaks og majones. Røkelaks tør jeg ikke å spise, så den kan jeg se langt etter :(

Absolutt ingen cravings, fordi at etter jeg har spist noe har jeg ikke lyst på det igjen på leenge :hilarious: Heldigvis spiste jeg litt smågodt da jeg var kvalm, så nå har jeg minst lyst på det :hilarious:

Epler, melon, klementin. Sjokomelk!! og yoghurt, spiser aldri det ellers :p Og rundstykker med god leverpostei og majones. Bruker egentlig lettmajones, men den smaker rart nå..
Kaffe smaker ikke godt heller, men må drikke litt så jeg ikke får hodepine :dead:

Du kan ha på Kavli Juleost med mild smak av blåmuggost på tube ☺️ Ikke helt det samme, men det er jo noe :p
Med litt tykt lag så synes jeg faktisk den var veldig god, traff riktig punkt for meg hvertfall :hilarious: Vurderer å kjøpe noen tuber for å ha det ut svangerskapet :bag: De forsvinner vel etter jul

Bakt brie ost skal vel være grei å spise? Så en oppskrift med smørdeig, brie ost, ripsgele og rosmarin stekt i ovnen og fikk skikkelig lyst på det!

Tuc paprika kjeks med maaasse gulost og kremost, nærmeste jeg kommer ost og kjeks:angelic:
Også sjokolademelken til Tine uten sukker! Må ha til frokost hver dag sammen med rugsprø og ost. Veldig cravings på gulost :woot:

Tuc paprika kjeks med maaasse gulost og kremost, nærmeste jeg kommer ost og kjeks:angelic:
Også sjokolademelken til Tine uten sukker! Må ha til frokost hver dag sammen med rugsprø og ost. Veldig cravings på gulost :woot:
Jeg og, gulost på skiva hver dag :hilarious:

Matfløte, alt av is (softis,saftis,bare vanlige isbiter) og generelt søte ting har aldri vært en søtsakspiser, og spiser/drikker egt laktoseredusert men har ikke hatt noen problemer med dette nå??? Men til gjengjeld så tåler ikke magen junk food lenger (noe jeg spiste for mye av før)

De siste par ukene har jeg hatt dilla på persimon frukt, lapskaus, kyllingnuggets og rundstykke med peanøttsmør og banan :)

Back
Topp