Cravings

Yt treningsdrikk med sitronsmak :happy: ellers er det Veggen speltrundstykker med smør og brunost som funker for meg:cat:

Her har spaghetti med KUN ketsjup - cravingsene dukket opp igjen :hilarious: hadde ekstreme cravings på det med datteren min, ikke rørt det siden hun ble født. Skal se det er ei lite jente til jeg har i magen :happy:

Jordbær,ananas og ritz kjeks er det som frister mest...

Eple/Bringeb.Juice - Presset 1l Sunniva | Meny.no

Den her! Er i de fleste mellomstore butikker.
Denne har jeg også cravings på! I tillegg til melk (deriblant geitemelk(!)), og appelsinjuice, samt brunost og rødbetsalat. Er merkbart mer tørst, og også mer sulten.

Last edited:
Ekstremt dårlig matlyst om dagene...Men joda,spagetti på boks av alle ting...det går ned..

Det var kanskje slik før jeg ble gravid også, men har så sykt lyst på veldig usunne ting :laughing002 Sjokolade, gjærbakst, potetgull, kake, is, fastfood, pizza og mye mer :rolleyes:

Ananas og appelsiner her. Alt som er friskt det craver jeg:happy:

PÆRER! Slike akkurat modne, litt harde, ikke myke og for søte. Helt dilla på det, spiser typ 3 om dagen

Ikke cravings her.. o_O Er generelt bare mer sulten. Like glad i frisk frukt og bær, som før svangerskapet :p

Det er vel ikke direkte cravings, men jeg har altså bare lyst på junk food og chips og brus. Ingenting annet frister. Når jeg er på jobb må jeg tvinge i meg en brødskive eller to med leverpostei eller brunost, men jeg har egentlig bare lyst på pizza og pølse og pommes frittes. Bare lyst å ligge i senga/sofaen å se tv også.. :hilarious:

Det er vel ikke direkte cravings, men jeg har altså bare lyst på junk food og chips og brus. Ingenting annet frister. Når jeg er på jobb må jeg tvinge i meg en brødskive eller to med leverpostei eller brunost, men jeg har egentlig bare lyst på pizza og pølse og pommes frittes. Bare lyst å ligge i senga/sofaen å se tv også.. :hilarious:
Jeg også!! Har bare lyst på usunne ting :wideyed:

Kjenner meg absolutt VELDIG igjen i dette...Får ned grønnsaker med holidaydipp og det er bortimot det sunneste eg spiser om dagen!

Har så lyst på saltpølse med majones eller roastbiff med remulade på brødskiva :dead: typisk å bare få lyst på ting jeg ikke kan spise

Ferskpresset appelsin juice fra meny sin egen pressemaskin. Må være nøyaktig den :hilarious:

Back
Topp