Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg også cravings på! I tillegg til melk (deriblant geitemelk(!)), og appelsinjuice, samt brunost og rødbetsalat. Er merkbart mer tørst, og også mer sulten.![]()
Den her! Er i de fleste mellomstore butikker.
Grønne sprø druer her!Appelsinjuice, druer, ferdig grillet kyllinglår fra butikken..

Jeg også!! Har bare lyst på usunne tingDet er vel ikke direkte cravings, men jeg har altså bare lyst på junk food og chips og brus. Ingenting annet frister. Når jeg er på jobb må jeg tvinge i meg en brødskive eller to med leverpostei eller brunost, men jeg har egentlig bare lyst på pizza og pølse og pommes frittes. Bare lyst å ligge i senga/sofaen å se tv også..![]()

Kjenner meg absolutt VELDIG igjen i dette...Får ned grønnsaker med holidaydipp og det er bortimot det sunneste eg spiser om dagen!Det er vel ikke direkte cravings, men jeg har altså bare lyst på junk food og chips og brus. Ingenting annet frister. Når jeg er på jobb må jeg tvinge i meg en brødskive eller to med leverpostei eller brunost, men jeg har egentlig bare lyst på pizza og pølse og pommes frittes. Bare lyst å ligge i senga/sofaen å se tv også..![]()
Ja! Grønne, store, sprø druerGrønne sprø druer her!