Cravings

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Jeg vet ikke om dette er en craving, men det frister svæææært lite med frisk og sunn mat. Det som frister er liksom friterkokt pommes med cheddardip og bacon på, eller pizza med MASSE ost, eller en sykt feit burger, eller mc’ern.
 
Jeg vet ikke om dette er en craving, men det frister svæææært lite med frisk og sunn mat. Det som frister er liksom friterkokt pommes med cheddardip og bacon på, eller pizza med MASSE ost, eller en sykt feit burger, eller mc’ern.

Heheh, leste denne mens mannen er å henter take away :hilarious:
 
Jeg har vært tilbøyelig til bakevarer så langt, og burger og pizza:p
 
Jeg er bare lykkelig over at Autumn Crisp druer er i butikk nå- det forspiste jeg meg nesten på med første! Og akkurat som sist (vellykkede graviditet) så er blå farris uvanlig godt.
 
Sjokolade og Cola! Og alt av junkfood :rolleyes:
Håper dette går over, for det er jo ikkje et veldig optimalt kosthold som gravid :hilarious:
 
Cravingsene varierer fra dag til dag, men idag er det oboy :angelic:
 
Vært pepsi max avgengig så lenge jeg kan huske. Men plutselig så smaker ikke den like godt som vanlig. Merkelig dette. Kanskje like greit, da jeg ikke kan drikke for mye av det nå.
 
Så langt kun ostegrillpølse Jeg liker i grunn ikke pølser i det hele
 
Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg kommer til å bruke på blå Farris... Og så er den ABSOLUTT best fra halvlitersflaske... Lurer på om man kan kjøpe seg en pall fra fabrikk liksom... Hjelper ikke at man kan kjøpe Ramløsa etc i Sverige- for det er jo bare blå Farris som duger...

Og godteri fra Swizzels, mmmmm. En del av de hjelper jo mot halsbrann og!
 
Melk. Av alle ting ... Ikke direkte "cravings", men jeg har gått fra å drikke et lite glass i uka maks til å drikke flere glass om dagen. På vei til jobb stoppa jeg og kjøpte en halvliterspakke på butikken i stedet for min vanlige cola zero (som jeg absolutt IKKE har lyst på lengre).
 
Må ha iskaffe, og det MÅ være fra Espresso House :laughing002 Kan jeg ikke få en craving på noe man kan spise/drikke masse av??:hilarious:
 
Har så lyst på pizza og panini. Alt med salt salami og peperoni :love017 Tyder på nok en liten gutteramp føler jeg :Heartblue
 
Back
Topp