Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, ostepølse drømmer jeg om og!Ostepølse og q sjokolademelk
Ah, ostepølse drømmer jeg om og!
Når jeg fikk min første jeg ble jeg også hekta på bakevarer og søtsaker er det også fortsatt, men var det ikke før !! Men nå er jeg også kvalm så spiser bare veldig enkelt så det ikke blir verreHar plutselig fått skikkelig sukker cravings! Sånn vafler, pannekaker, kanelboller, iskrem med nonstop og sjokoladesaus! Bare usunt og har ingen av delene i hus. Får håpe mannen overrasker med sjokolade til valentines
Er så kvalm også, så sukker gjør det nok bare verre...til vanlig er jeg egentlig ikke så glad i søtt
Var det jente du fikk da? Det sies at hvis man craver søtt, så venter man en jente, og hvis man craver salt så venter man en guttNår jeg fikk min første jeg ble jeg også hekta på bakevarer og søtsaker er det også fortsatt, men var det ikke før !! Men nå er jeg også kvalm så spiser bare veldig enkelt så det ikke blir verre
Jeg har alltid vært en kjempe salt sugen person, men endret seg når jeg fikk gutt faktisk. Nå elsker jeg vafler, boller og sjokoladekake mer enn noen gang !Var det jente du fikk da? Det sies at hvis man craver søtt, så venter man en jente, og hvis man craver salt så venter man en gutt
Med første cravet jeg bare salt og kjøtt, hun er jenteVar det jente du fikk da? Det sies at hvis man craver søtt, så venter man en jente, og hvis man craver salt så venter man en gutt
Ja, det er jo bare sånn myte, men det er jo litt gøy å se om det faktisk stemmer for noenMed første cravet jeg bare salt og kjøtt, hun er jente
Nå har jeg hatt skikkelig kjøtthunger frem til kvalmen kom for fult, så skiftet det til bare søte ting! Kroppen er rar..
Om den myten skulle stemme så får jeg absolutt en jente får ikke nok av appelsiner, druer og smågodtJa, det er jo bare sånn myte, men det er jo litt gøy å se om det faktisk stemmer for noen
Føler ikke jeg har noe spesielt jeg craver av salt/søtt, frukt/kjøtt. Har generelt lite matlyst egentlig
Vis vedlegget 398526
Blir spennende å se daOm den myten skulle stemme så får jeg absolutt en jente får ikke nok av appelsiner, druer og smågodt
Ja det blir veldig spennendeBlir spennende å se da
Jeg takler ikke løksmaken/lukta nå under graviditeten Kunne aldri falt meg inn å spise løkringer hahahaSitter nå å spiser løkringer med potetsalat og sweet chili saus, når jeg ser på fatet mitt så ser jeg jo at jeg aldri ville ha spist det her ellers Liker jo egentlig ikke løkringer en gang
Samme her. Nå er jeg ikke så glad i løk til vanlig heller, men nå om dagen er det helt umulig. Klarer generelt sett ikke sterke smaker. Med unntak av wasabi i soyasausen til sushi. Det går bra av en eller annen grunnJeg takler ikke løksmaken/lukta nå under graviditeten Kunne aldri falt meg inn å spise løkringer hahaha
Klarer ikke sterke smaker jeg heller. Eller smaker med lang ettersmakSamme her. Nå er jeg ikke så glad i løk til vanlig heller, men nå om dagen er det helt umulig. Klarer generelt sett ikke sterke smaker. Med unntak av wasabi i soyasausen til sushi. Det går bra av en eller annen grunn
Du får bli med på Q fersk sjokolademelk uten sukker-togetOboypulver i melk er noe jeg bare MÅ ha nå. Prøver å ikke drikke det daglig, men blir hvertfall annenhver dag