UtålmodigPrøver1
Betatt av forumet
Kjøpte den i går etter jeg leste dette her, og fyyysøren så digg! Takk for tipsJeg drakk også en del sjokolademelk forrige gang, men bare Q fersk sjokolademelk uten sukker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte den i går etter jeg leste dette her, og fyyysøren så digg! Takk for tipsJeg drakk også en del sjokolademelk forrige gang, men bare Q fersk sjokolademelk uten sukker
Nemmen Hva med LitagoenKjøpte den i går etter jeg leste dette her, og fyyysøren så digg! Takk for tips
Kjøpte den i går etter jeg leste dette her, og fyyysøren så digg! Takk for tips
Haha Q er den besteNemmen Hva med Litagoen
Synes den har så rar ettersmakNemmen Hva med Litagoen
Ja har hørt om rare tilfeller også, og mener ikke å anklage folk for noe altså hehe. Men jeg tror nok en del av det man kaller cravings kan være unnskyldninger og (type «jeg måtte ha en sjokolade hver dag» hehe…. Det kan jeg lett ønske når jeg ikke er gravid og derfor ville ikke jeg kalt det en cravings hvis jeg hadde følt det sånn nå).Hvordan vet man at man har svangerskapsdiabetes, og hva fører til at man kan få det?
Veel, hørte om en som cravet murpuss, tviler på at hun brukte graviditet som en unnskyldning for å spise det Sykt sært…
Ja, er så klart forskjell på det - med denne tråden mente jeg cravings man får spesielt under graviditeten, som man gjerne ikke får ellers Hører om folk som craver ting under graviditeten som de vanligvis ikke spiser/drikker, eller overhodet ikke liker til vanlig Eller så er det noe man spiser/drikker innimellom, men får spesielt lyst på under graviditeten. Tenker ikke på sånne ting man vanligvis cravet før graviditetenJa har hørt om rare tilfeller også, og mener ikke å anklage folk for noe altså hehe. Men jeg tror nok en del av det man kaller cravings kan være unnskyldninger og (type «jeg måtte ha en sjokolade hver dag» hehe…. Det kan jeg lett ønske når jeg ikke er gravid og derfor ville ikke jeg kalt det en cravings hvis jeg hadde følt det sånn nå).
Sv.dia: Man vet ved å ta glukosetest, har ikke tatt det enda men siden jeg hadd det i forrige så er sjansen stor for at det blir denne gangen også. Ikke noe man kan forhindre egentlig hvis man er utsatt for å få det.
Håper de har dem på Coop prix! Mener jeg kjøpte dem i fjor under graviditeten, og de var så godeEr det flere som har smakt de røde appelsinene som de selger på Coop nå? Helt utrolig gode! Sendte nettopp mannen avgårde for å kjøpe fler. Han spurte om han kunne bare kjøpe de vanlige på rema1000, og jeg var sånn ‘nei, det må være de røde på Coop!’
Det er bare å benytte seg av den ekstra godviljen man kan høste som gravid, tenker jeg
Jeg og, og de er sååå gode nåAppelsiner
Ja, og druene er godeJeg og, og de er sååå gode nå
Haha, fått noen sånne cravinger i det siste, som jeg aldri pleier å ha ellers. Denne helgen cravet jeg skikkelig kyllingnuggets fra mc’ern, pizza Grandiosa original og pannekaker har fortsatt lyst på pannekaker, så står heldigvis litt røre i kjøleskapet til i kveldHvordan merker dere forskjell på en craving og bare en vanlig «jeg har veldig lyst på, fordi det er godt»?
Jeg tror jeg hadde min første craving. Sitter på hjemmekontor og plutselig kjenner jeg lukten av salami og får veldig lyst på det. Det var ingen andre i huset eller noe annet som skal gi denne salami lukten. Ender selvsagt opp med å spise meg to skiver med fersk salami Skivene er spist opp og lukten forsvann.
Vi hadde pizza grandiosa forje helg og big one i helga som var. Har ikke spist frossen pizza på over 10 år . Haha..Haha, fått noen sånne cravinger i det siste, som jeg aldri pleier å ha ellers. Denne helgen cravet jeg skikkelig kyllingnuggets fra mc’ern, pizza Grandiosa original og pannekaker har fortsatt lyst på pannekaker, så står heldigvis litt røre i kjøleskapet til i kveld
Ooh! Pannekaker hørtes godt utHaha, fått noen sånne cravinger i det siste, som jeg aldri pleier å ha ellers. Denne helgen cravet jeg skikkelig kyllingnuggets fra mc’ern, pizza Grandiosa original og pannekaker har fortsatt lyst på pannekaker, så står heldigvis litt røre i kjøleskapet til i kveld