Cravings

Jeg har fått dilla på rundstykke med egg.. spist utrolig mye av det siste ukene. Prøvde fortsette med lavkarbo, men det utgikk da kvalmen satte i for fullt :hungover:
Det er i hvert fall en sunn dilla å ha da (så lenge egget er gjennomkokt/gjennomstekt). Noen lever jo på hveteboller bare så… :hilarious:
Jeg har fått litt dilla på brødskive med kaviar og ost :wacky: Vil ikke gå så langt å kalle det cravings, men det er det som frister å ha på skiva for tiden:bag:

Det er i hvert fall en sunn dilla å ha da (så lenge egget er gjennomkokt/gjennomstekt). Noen lever jo på hveteboller bare så… :hilarious:
Jeg har fått litt dilla på brødskive med kaviar og ost :wacky: Vil ikke gå så langt å kalle det cravings, men det er det som frister å ha på skiva for tiden:bag:

Kan spise bløtkokte/rå også sålenge de er norske :happy:

Ja, er vel ikke helt cravings her heller. Tipper jeg ikke hæler det mer etter kvalmen har gitt seg :dead:

Jeg drakk også en del sjokolademelk forrige gang, men bare Q fersk sjokolademelk uten sukker :shy:
Usj, den er bare ekkel :hilarious: Altfor tykk konsistens og så smakte det rart. Leste bakpå at den er tilsatt et eller annet fyllstoff :p Jeg drikker Litago UTEN(uten sukker).

Usj, den er bare ekkel :hilarious: Altfor tykk konsistens og så smakte det rart. Leste bakpå at den er tilsatt et eller annet fyllstoff :p Jeg drikker Litago UTEN(uten sukker).
Liker at den er lit tykk jeg :laughing002 Litago Uten inneholder også et fyllstoff, polydekstrose av mais, som er syntetisk tilsetningsstoff :p
Q Fersk uten sukker inneholder fortykningsmiddelet akasiegummi, som er et naturlig gummistoff. Kjenner ikke til noen av de, men kunne ikke finne noe om at noe av det er farlig

Liker at den er lit tykk jeg :laughing002 Litago Uten inneholder også et fyllstoff, polydekstrose av mais, som er syntetisk tilsetningsstoff :p
Q Fersk uten sukker inneholder fortykningsmiddelet akasiegummi, som er et naturlig gummistoff. Kjenner ikke til noen av de, men kunne ikke finne noe om at noe av det er farlig
Tror ikke noen er farlig, og det gjør ikke noe med fyllstoff så lenge konsistensen er god :p Ble bare altfor mye av det i Q sin for meg :joyful: Jeg måtte sjekke datoen på den, for jeg trodde den først var gammel liksom :hilarious:

Forrige graviditet fikk jeg skikkelig cravings på kyllingnuggets med sursøt saus fra mc’ern (én dag). Den meldte seg nå også :hilarious: :angelic:

Ingenting spesielt, hadde sv.dia med første så må nok forberede meg på noen mnd med strengt kosthold uten karbohydrater denne gangen og… er jo alltids sånn at man plutselig har lyst på noe, gravid eller ikke. Så vet ikke hvor mye jeg tror på cravings og hvor mye som bare er noe gravide «finner på» som en unnskyldning for å spise noe…

Ingenting spesielt, hadde sv.dia med første så må nok forberede meg på noen mnd med strengt kosthold uten karbohydrater denne gangen og… er jo alltids sånn at man plutselig har lyst på noe, gravid eller ikke. Så vet ikke hvor mye jeg tror på cravings og hvor mye som bare er noe gravide «finner på» som en unnskyldning for å spise noe…
Hvordan vet man at man har svangerskapsdiabetes, og hva fører til at man kan få det?

Veel, hørte om en som cravet murpuss, tviler på at hun brukte graviditet som en unnskyldning for å spise det :p Sykt sært…:hilarious:

Jeg tror cravings henger veldig sammen med kvalme. I hvert fall for min del. Nå jeg er kvalm så blir jeg veldig spesifikk på hva jeg har lyst på og hva jeg absolutt ikke orker tanken på. Men slik er det jo når jeg er kvalm av andre årsaker også.

I forrige svangerskap hadde jeg noen dager hvor jeg bare MÅTTE ha slangeagurk, og jeg liker egentlig ikke slangeagurk. Jeg spiste fort opp en hel slangeagurk pr dag. Tror ikke jeg brukte graviditeten som unnskyldning for å kunne spise det altså :shy:

Back
Topp