Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker nesten bare vann til vanlig. Så det var utfordrende. 

Jeg levde på YumYum forrige svangerskapGjenoppdaget Yum Yum-nudler i går. Ikke spist det på sikkert nærmere ti år, men NAM, det blir mer av det framover, tror jeg. Så mye for et sunt kosthold i graviditeten.![]()
Men jeg har ikke spist det siden, og klarer ikke smake på det nå
... Har generelt veldig lyst på friske, "normale" smaker. Ikke fan av varmmat for tiden 
Åååå nam.. husker vi spiste de «rå». Fikk litt lyst på det nå faktiskGjenoppdaget Yum Yum-nudler i går. Ikke spist det på sikkert nærmere ti år, men NAM, det blir mer av det framover, tror jeg. Så mye for et sunt kosthold i graviditeten.![]()

men klarer plutselig ikke drikke brus og spise sjokolade. Pleide drikke minst en liter brus, og sjokolade hver dag. Flaks da! 
Ikke så mange cravings. Plutselig fått lyst på epler, som jeg aldri spiser damen klarer plutselig ikke drikke brus og spise sjokolade. Pleide drikke minst en liter brus, og sjokolade hver dag. Flaks da!
![]()
Tror jeg har spist tre striper kvikklunsj siden slutten av november, og det er typ det jeg pleide å spise (minst) mens jeg laga middag! Her og! Lakris er det beste jeg vet og nå må man holde seg helt unnaHahah enug!! Salt lakris roper plutselig etter meg i butikkhylla![]()
Haha, jeg også. Mannen måtte kjøpe ny pose annenhver dag. Satt med skål med isbiter og spiste som godteri!Ikke noe ennå. Men med alle de andre barna mine var det isbiter. Ikke de man lager selv, men de som de hadde i frysedisken på rema. Kunne knaske i meg 2 kg ganske fort.
På en av de hadde jeg i tillegg cravings på Sunniva appelsinjuice,
Bare altså såååå digg. Spiser det sjelden ellers, unntaket er mannens nudelsuppe