Cravings

Lite cravings, men er konstant sulten, som er et problem da jeg helst ikke bør gå opp noe særlig denne graviditeten. :sorry:
 
Har som i mitt første svangerskap ikke noe søtsug. Ingen cravings, det har jeg aldri hatt.

Med nr 2 greide jeg ikke å drikke vann hlve svangerskapet. :dead: Jeg drikker nesten bare vann til vanlig. Så det var utfordrende.

Å finne balansen mellom å spise passelig mye og ofte nok er en annen sak. Kvalmen... :depressed:
 
Jeg har lyst på alt av brødmat!! Skiver, rundstykke, ostehorn med masse grillkrydder fra meny. Eller, det meste fra brød-disken til meny egentlig :rolleyes:
 
Gjenoppdaget Yum Yum-nudler i går. Ikke spist det på sikkert nærmere ti år, men NAM, det blir mer av det framover, tror jeg. Så mye for et sunt kosthold i graviditeten. :hilarious:
 
Gjenoppdaget Yum Yum-nudler i går. Ikke spist det på sikkert nærmere ti år, men NAM, det blir mer av det framover, tror jeg. Så mye for et sunt kosthold i graviditeten. :hilarious:
Jeg levde på YumYum forrige svangerskap:hilarious: Men jeg har ikke spist det siden, og klarer ikke smake på det nå:yuck:
 
Har ingen "faste" cravings, men kan få ENORMT lyst på en ting som jeg må ha typ NÅ. I det siste har det vært iskald appelsinjuice, røde og sprø epler med vaniljekesam, brødskive med smør og masse gulost og iskald melk til etc :smug:... Har generelt veldig lyst på friske, "normale" smaker. Ikke fan av varmmat for tiden :wtf:
 
Har hatt helt vannvittig lyst på macdonald’s fries de siste dagene! Men har hittil vært flink og ikke kjøpt. Får se hvor lenge det varer :hilarious:
 
Gjenoppdaget Yum Yum-nudler i går. Ikke spist det på sikkert nærmere ti år, men NAM, det blir mer av det framover, tror jeg. Så mye for et sunt kosthold i graviditeten. :hilarious:
Åååå nam.. husker vi spiste de «rå». Fikk litt lyst på det nå faktisk :hilarious:
 
Ferskt brød med nugatti, surt godteri, french fries, røde druer, fries, lakris:bored:
 
Ikke så mange cravings. Plutselig fått lyst på epler, som jeg aldri spiser da xsmile9 men klarer plutselig ikke drikke brus og spise sjokolade. Pleide drikke minst en liter brus, og sjokolade hver dag. Flaks da! xsmile9
 
Ikke så mange cravings. Plutselig fått lyst på epler, som jeg aldri spiser da xsmile9 men klarer plutselig ikke drikke brus og spise sjokolade. Pleide drikke minst en liter brus, og sjokolade hver dag. Flaks da! xsmile9

Jeg og har spist sjokolade omtrent hver dag, men merkelig nok smaker det ikke noe særlig nå! :hilarious: Tror jeg har spist tre striper kvikklunsj siden slutten av november, og det er typ det jeg pleide å spise (minst) mens jeg laga middag! :p Men det er bedre det er den veien da! Brus har jeg dessverre lagt min elsk på igjen etter en mnd uten :rolleyes:
 
I forrige svangerskap hadde jeg lyst på isbiter (fra pose kjøpt på butikken) som jeg spiste som smågodt og gulrøtter (spesielt i slutten av svangerskapet). Foreløpig vil jeg helst ha kokt egg på brødskive med mye salt.
 
Ikke noe ennå. Men med alle de andre barna mine var det isbiter. Ikke de man lager selv, men de som de hadde i frysedisken på rema. Kunne knaske i meg 2 kg ganske fort :wideyed:.
På en av de hadde jeg i tillegg cravings på Sunniva appelsinjuice,
Haha, jeg også. Mannen måtte kjøpe ny pose annenhver dag. Satt med skål med isbiter og spiste som godteri!
 
Craver nudler :hilarious: Bare altså såååå digg. Spiser det sjelden ellers, unntaket er mannens nudelsuppe :hilarious:
 
Får halsbrann av sjokolade og syltetøy... Har heldigvis ikke noe cravings på det, men... Spiste det likevel, fordi det var lenge siden.
Er mer sugen på salt. Salte kjeks, potetgull. Nomnom.
 
Back
Topp