Cravings

Fått så lyst på ost de siste dagene, mmm! Tubeost, gräddost, alpeost med syltetøy, nam! Spiser veldig sjeldent gulost ellers, pleier å spise brunost. Det har jeg ikke lyst på i det hele tatt lenger. 5+6 i dag.

Jeg også craver gulost om dagen. Dagen i går var jeg stort sett megakvalm og veldig sliten/trøtt fra morgen til kveld og lå pal på sofaen hele dagen (ble en spenstig nyttårsfeiring her kan dere tro xsmile9). Litt over midnatt stod jeg på kjøkkenet i underbuksa (hadde egentlig lagt meg) og så på fyrverkeriet mens jeg trykte i meg to skiver med masse smør, Hellmans mayo og ost - haha. Må ha noe inn i nebbet nesten hele tiden! OG så fikk jeg bare såå lyst på iskald melk! Jeg som ikke har drukket kumelk på over 20 år :woot: Merkelig greier! Sambo er ute og kjøper ostepop og melk til meg nå - LOL!

Jeg har alltid vært veldig glad i ting med lime og sitron, men det er kun når jeg har vært gravid at jeg har delt opp lime i båter og spist det som snacks :hilarious: Gjorde det sist jeg gikk gravid også

De siste dagene har jeg hatt cravings på pizzaboller av alle ting. Tankene mine går til pizzaboller så fort jeg er sulten :hilarious::happy:

Får plutselig veldig lyst på ting, igår så fikk såååå lyst på ferskpresset appelsinjuice og måtte reise å kjøpe det med en gang:D

Får plutselig lyst på ting. I går kveld, nudler. Noe jeg aldri har lyst på.

Har også begynt å drikke Biola, noe jeg ikke hadde smakt før for 2-3 dager siden :woot: I går tømte jeg en kartong på 20 minutt.. allerede drukket 2-3 glass i dag :banghead:

Alt som knaser :joyful: Crispy isbergsalat, gulrot, sylteagurk :woot: Digg!

Frukt! Småspiser frukt omtrent hele tiden. Er også eneste for frister når jeg er kvalm:hungover:

Har i allefall funnet ut at jeg ikke får cravings på sylteagurk. Aldri har det smakt så forferdelig som i dag :spitoutdummy::spitoutdummy:

Craver kålrot, så måtte ha det med gulrot, agurk og dip i kveld :hilarious::hilarious::hilarious: Må knaskes rå!

Frukt, aller helst appelsin. Appelsinjuice og lakris. Den siste er kjip da jeg må begrense det, men eeelsker lakris:hungry:

Frukt, aller helst appelsin. Appelsinjuice og lakris. Den siste er kjip da jeg må begrense det, men eeelsker lakris:hungry:

Appelsinjuice kan jeg skrive under på, men har ikke lyst på mandarin, som jeg normalt sett er veldig glad i. Kan drikke mandarin juice da :laughing002

Appelsinjuice og mariekjeks :p

Back
Topp