Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var helt vill etter surt godteri forrige svangerskap. Nå merker jeg bare at jeg er mer sulten. Ingen spesielle cravings enda.Noen som har cravings?
Her får jeg så ekstremt lyst på sure ting når jeg er gravid! Sylteagurk og surt godterivarer helt til jeg får halsbrann, da er det over
![]()
Så rart! Spennende å seVar helt vill etter surt godteri forrige svangerskap. Nå merker jeg bare at jeg er mer sulten. Ingen spesielle cravings enda.
samboer var der en hel del ja. Dyr å vettu, tror det var 70kr flasken, den ble jo borte på under to døgn ettersom jeg drakk det gjennom hele døgnet
Klarte meg uten hull i tenna også 
) og litt mindre sansen for sjokolade og godteri
Jeg eeelsker sjokkis og craver det til vanlig, men nå synes jeg det er for søtt
Holder med en bit liksom, det skjer aaaaldri ellers 
Her om dagen fikk jeg vilt lyst på mc Donalds. Ringte mannen og han bare: «nei æsj..», så begynte jeg og grine. Senere fikk jeg mld om at han tar med mc Donalds, da grein jeg av glede
Følelser på bærtur!
Det er jo drømmen, få mindre lyst på sjokolade og godteriKonstant sulten, men blir fort mett, og så blir jeg sulten igjen. Fått litt mer sansen for sylteagurk (kan få lyst på McDonalds-burger på grunn av sylteagurken f.eks) og litt mindre sansen for sjokolade og godteri
Jeg eeelsker sjokkis og craver det til vanlig, men nå synes jeg det er for søtt
Holder med en bit liksom, det skjer aaaaldri ellers
![]()
Det er jo drømmen, få mindre lyst på sjokolade og godteri![]()

Her også! I går fikk jeg akutt lyst på gyrosIngen direkte cravings enda. Men får plutselig akutt lyst på noe![]()

Hahah enug!! Salt lakris roper plutselig etter meg i butikkhyllaHar så lyst på kjøttmat hele tiden, og ønsket om salt lakris det sekundet jeg vet jeg bør la være, slår aldri feil![]()

.
Is… is har jeg blitt hekta på igjen… tror jeg må over på sukkerfri ass!