Enig, og salami! Og spekeskinke. Og brie.Ingen cravings, hadde det ikke sist heller. Men savner allerede rødvin da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, og salami! Og spekeskinke. Og brie.Ingen cravings, hadde det ikke sist heller. Men savner allerede rødvin da![]()

Haha, ja! Men det er nok verst i starten. Her gikk det i rødvin og ost omtrent hver helg, så det er jo en (u)vanesak. Mener å huske at det var en del god alkoholfri øl også.Enig, og salami! Og spekeskinke. Og brie.![]()
Ja er mye godt alkoholfritt også, utforsket mye med sistemannHaha, ja! Men det er nok verst i starten. Her gikk det i rødvin og ost omtrent hver helg, så det er jo en (u)vanesak. Mener å huske at det var en del god alkoholfri øl også.

Det er ganske store mengder du skal spise før det blir farlig altså, det går nok fint med måteHar så lyst på lakris !! Elsker lakris ! Men sånn som jeg forstår så skal man ikke spise så mye av det ?![]()

Noen ganger må man bare gi etterAltså... når du spiser en brødskive med skinke ost og det er så godt at du får lyst til å bare trykke tuba i kjeften ... da ....
klarte å styre meg , men fy så lyst jeg fikk![]()

Hehe, nei det gjør jeg bare ikkeNoen ganger må man bare gi etter![]()