Cravings

Enig, og salami! Og spekeskinke. Og brie. :hilarious:
Haha, ja! Men det er nok verst i starten. Her gikk det i rødvin og ost omtrent hver helg, så det er jo en (u)vanesak. Mener å huske at det var en del god alkoholfri øl også.

Har så lyst på lakris !! Elsker lakris ! Men sånn som jeg forstår så skal man ikke spise så mye av det ? :woot::sad010

Haha, ja! Men det er nok verst i starten. Her gikk det i rødvin og ost omtrent hver helg, så det er jo en (u)vanesak. Mener å huske at det var en del god alkoholfri øl også.
Ja er mye godt alkoholfritt også, utforsket mye med sistemann :) Så varer det jo ikke evig, salamipakken blir med på føden! :laughing001

Har så lyst på lakris !! Elsker lakris ! Men sånn som jeg forstår så skal man ikke spise så mye av det ? :woot::sad010
Det er ganske store mengder du skal spise før det blir farlig altså, det går nok fint med måte :joyful:

Chili salat med kreps, helt tullete å godt det er :joyful:

Altså... når du spiser en brødskive med skinke ost og det er så godt at du får lyst til å bare trykke tuba i kjeften ... da .... :laughing001
klarte å styre meg , men fy så lyst jeg fikk :laughing025

Altså... når du spiser en brødskive med skinke ost og det er så godt at du får lyst til å bare trykke tuba i kjeften ... da .... :laughing001
klarte å styre meg , men fy så lyst jeg fikk :laughing025
Noen ganger må man bare gi etter :hilarious:

Back
Topp