Cravings

Strandløva

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Hva slags cravings har dere ? :) her er jeg dilla på toast med ost og smør for tiden :)

Har ikke opplevd spesielle cravings, men har fått helt avsmak på enkelte matvarer. Bare tanken på bakt potet gjør meg kvalm:yuck: Og blir kvalm av enkelte lukter.. Eneste er at jeg har mer lyst på er kald, fersk fruktxsmile9

Går mye i frukt her, spesielt vannmelon, druer og nektarin. Burde egentlig spise noe med mer næring, men orker ikke!

Har fått en plutselig craving på Cola/Pepsi... Og is, helst saftis. Epler. Bris med sitron-lime smak. Bare friskt akkurat nå. :happy:

- Farris Bris naturell, det liker jeg egentlig ikke, men nå digger jeg det.

- Vannmelon

-Jordbær

- Ost, helst smeltet ost.

Vet ikke om jeg har fått en fast cravings på enkelte matvarer, men en dag så kan jeg få sykt lyst på noe. Trenger ikke være noe jeg er vant til å spise. Feks en kveld så fikk jeg helt sykt lyst på fiskegrateng, bare uten fisk for det liker jeg ikke. Klarte ikke å slutte på tenke på makaroni i noe hvit saus med sånn strø på toppen, og inn i ovn. Sprøtt på toppen :hungry: Så mannen prøvde å lage det sånn som jeg ville den gangen :p Eller så kan jeg plutselig få lyst på en spesifikk frossen grønnsaksblanding, haha.

Men jeg har nok vært ekstra glad i å spise vannmelon, eple og is når jeg tenker meg om.

De siste dagene har jeg hatt sykt lyst på egg og grillpølser.. Til vanlig spiser jeg ikke pølser i det hele tatt, og synes egg kan være kvalmende. Så ganske stor kontrast til å nå kunne spise flere egg daglig.. Mine cravings varer bare noen dager, så kommer stadig noe nytt.. Ganske plagsomt egentlig ;)

Fått helt dilla på sterk mat. Må være mat som smaker også. Jalapeño på mye rart nå:p for og ikke snakke om surt smågodt. OMG!! Så godt, og sååååå mye sukker. Ikke bra:wacky:

Jeg har såå lyst på lakris!!! Noen som vet om det finnes noe lakris/salt godteri som er innafor å spise?:angelic:

Jeg fikk også ekstremt lyst på lakris i dag!! Kjøpte sånn hockey-lakris-tabletter! HELT nydelig!
Det hørtes fantastisk ut! Jeg tror jeg må på butikken å kjøpe bittelitt i dag:D har så utrolig lyst på sånne salte lakrisfisk man får i smågodthylla. Et par stykk må vel være innafor

Våknet nå kl 03.30 og hadde så vanvittig lyst på tom&jerry kjeks :eek::schocked028 har ikke spist det på 15 år sikkert!! Haha, noe så merkelig :laughing002

Noen som vet om det faktisk finnes enda? :hungry:

Våknet nå kl 03.30 og hadde så vanvittig lyst på tom&jerry kjeks :eek::schocked028 har ikke spist det på 15 år sikkert!! Haha, noe så merkelig :laughing002

Tror det fortsatt finnes ja! Spesielt på større butikker som er kjent for å ha et stort utvalg, som for eksempel Coop Obs og Menyxsmile9

Ja, de fines! Og Extra har 40% på Sætrekjeks nå! Mannen var og kjøpte tre esker for meg igår.... Ikke fordi det er gravid-craving, men fordi jeg synes de er den ultimate strandkjeksen, hehe.

Back
Topp