Hva slags cravings har dere ?
her er jeg dilla på toast med ost og smør for tiden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og blir kvalm av enkelte lukter.. Eneste er at jeg har mer lyst på er kald, fersk frukt

Så mannen prøvde å lage det sånn som jeg ville den gangen Jeg fikk også ekstremt lyst på lakris i dag!! Kjøpte sånn hockey-lakris-tabletter! HELT nydelig!Jeg har såå lyst på lakris!!! Noen som vet om det finnes noe lakris/salt godteri som er innafor å spise?![]()
Det hørtes fantastisk ut! Jeg tror jeg må på butikken å kjøpe bittelitt i dagJeg fikk også ekstremt lyst på lakris i dag!! Kjøpte sånn hockey-lakris-tabletter! HELT nydelig!
har ikke spist det på 15 år sikkert!! Haha, noe så merkelig 

Våknet nå kl 03.30 og hadde så vanvittig lyst på tom&jerry kjekshar ikke spist det på 15 år sikkert!! Haha, noe så merkelig
Noen som vet om det faktisk finnes enda?![]()

Ja, de fines! Og Extra har 40% på Sætrekjeks nå! Mannen var og kjøpte tre esker for meg igår.... Ikke fordi det er gravid-craving, men fordi jeg synes de er den ultimate strandkjeksen, hehe.Våknet nå kl 03.30 og hadde så vanvittig lyst på tom&jerry kjekshar ikke spist det på 15 år sikkert!! Haha, noe så merkelig
Noen som vet om det faktisk finnes enda?![]()
Ååå, tusen takk! Gjett hvem som skal på butikken!!Ja, de fines! Og Extra har 40% på Sætrekjeks nå! Mannen var og kjøpte tre esker for meg igår.... Ikke fordi det er gravid-craving, men fordi jeg synes de er den ultimate strandkjeksen, hehe.