Cravings?

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Noen som har fått dilla på noe?

Jeg har forløpi fått dilla på maiskolber, sjokomelk og pinup:happy:

Sjokomelk har jeg hatt dilla på i mine tidligere svangerskap og, mens jeg har hatet chilli og cashewnøtter + Grandiosa :p

Ingen cravings nå. Blir vel isbiter som med de to forrige...

Jeg har også begynt så smått med isbiter igjen, og alle typer leskende drikker med masse isbiter, og knaske isbiter etterpå :hilarious:

Vet ikke helt om det kvalifiserer til cravings helt enda. Men isbiter ble plutselig helt sinnsykt godt! Har egentlig aldri vært noe fan av det før :playful:

Med hu første hadde jeg cravings på appelsin.. mest Sunlolly is med appelsinsmak.
Men med yngstemann hadde jeg ingen cravings i det hele tatt.
Så det blir spennende å se denne gangen

Vet ikke helt om det kvalifiserer til cravings helt enda. Men isbiter ble plutselig helt sinnsykt godt! Har egentlig aldri vært noe fan av det før :playful:
Det er en klassisk craving :P

Venninna mi tømte glass på glass hver dag :P

Merker ikke noe cravings enda, er 5+6, men jeg merker at jeg er utrolig tørst ....hele tiden! Jeg drikker veldig lite vann til vanlig, men nå føler jeg kroppen trenger det hele tiden

Er bare 3+5, ingen nye cravings enda. :happy: Jeg er veldig tørst da, så drikker masse kaldt vann med isbiter i for å slukke tørsten. Og det «smaker» så godt, haha!

Har heller fått mer avsmak på mat. Synes ikke frokostblanding er godt lenger (bruker vanligvis å spise sånne «havre-ringer» til frokost hver morgen), det er så SYKT søtt?! Det er som om det er blitt tømt masse sukker i skåla. :dead: Og melk smaker veldig intenst av en eller annen grunn.

Merker ikke noe cravings enda, er 5+6, men jeg merker at jeg er utrolig tørst ....hele tiden! Jeg drikker veldig lite vann til vanlig, men nå føler jeg kroppen trenger det hele tiden

Jeg er også veldig tørst og synes vann med masse isbiter er best!

Er bare 3+5, ingen nye cravings enda. :happy: Jeg er veldig tørst da, så drikker masse kaldt vann med isbiter i for å slukke tørsten. Og det «smaker» så godt, haha!

Har heller fått mer avsmak på mat. Synes ikke frokostblanding er godt lenger (bruker vanligvis å spise sånne «havre-ringer» til frokost hver morgen), det er så SYKT søtt?! Det er som om det er blitt tømt masse sukker i skåla. :dead: Og melk smaker veldig intenst av en eller annen grunn.

Jeg syns også ting smaker veldig intenst. Som blåbærene jeg pleier å spise til frokost! Umulig å få ned!

Spiste eggerøre til frokost og kvelds før kvalmen kom! Har aldri vært spesielt glad i det heller. Nå blir jeg kvalm av tanken på det meste egentlig..

Spiste eggerøre til frokost og kvelds før kvalmen kom! Har aldri vært spesielt glad i det heller. Nå blir jeg kvalm av tanken på det meste egentlig..
blir kvalm hver gang jeg spiser EN bit for mye

Ingen cravings her. Har planer om å ignorere cravings og holde meg sunn.

Har tidligere hatt svangerskapsdiabetes så fokuset er stort på sunt kosthold denne graviditeten.

Ingen cravings her. Har planer om å ignorere cravings og holde meg sunn.

Har tidligere hatt svangerskapsdiabetes så fokuset er stort på sunt kosthold denne graviditeten.
Ignorere det?! hvordan klarer du det. Jeg ble bare extremcrumpy hvis jeg ikke fikk det jeg hadde cravings på- :laughing025

Back
Topp