Cravings

Har så lyst på ting med bær og frukt! Ferskpresset appelsinjuice, smoothie, saftig frukt. :hungry: Men var det noe med frosne bær?

French herbs knekkebrød og eplemost (helst fra Hardanger) er det eneste som går ned i kvalmen her, og det eneste jeg virkelig craver.

Cashewnøtter! ❤️

Jeg vil så gjerne ha smoothie eller milkshake!

Årh. Knekkebrød med brunost og bringebærsyltetøy ♡
Haha, samtale her for en time siden: Fort, si meg noe jeg kan spise! Samboer: Brød? Jeg: Er du gal??? :banghead: Han: ... Knekkebrød? Jeg: DU ER ET GENI! :love017

:hilarious:

Pink lady-epler :shy: bare så irriterende at de er så dyre :hilarious: og klementiner

Avokado og kiwi :happy: Synd kiwi klør sånn å spise :sorry:

Mine endrer seg hele tiden! Var sylteagurk, og så frokostblanding. Nå er det schweppes lemon!

Ingen cravings, men stadig vekk en klar preferanse for hva jeg må ha akkurat der og da.

Jeg og er veldig klar på hva jeg vil ha der og da, men det kan endre seg fort. Til lunsj i dag hadde Husbonden og jeg speilegg, bacon og tomatbønner, noe jeg vanligvis elsker. Men i dag klarte jeg ikke tanken på tomatbønner, så jeg sa jeg stod over dem fram til de skulle på tallerken. Da ville jeg plutselig ha, øste opp for så å ta en bit, bli kvalm:hungover: og la være å spise hele porsjonen med bønner:hilarious:

Fersken i lake. Frisk saftig frukt.

Nå har behovet meldt seg for ferskpresset appelsinjuice! Samboeren ble skikkelig lei av manuell pressing sist, så nå har jeg funnet en billig elektrisk som skal få kjørt seg!

Masse frukt og bær i en liten skål med skogsbæryoghurt :hilarious: Vet ikke hva som definerer en craving, men jeg får mye akutt lyst på ting og MÅ ha det Noen er gjentakende, andre er kun sporadisk :hilarious:

Nå kjenner jeg at jeg har lyst på stekt pølse, kanskje stekt falukorv, med potetmos

Back
Topp