Ååå, håper jeg får dilla på gresk salat! Salat, agurk, tomat, olje, krydder og feta, namnam.
Realistisk sett blir det neppe noe sunt.![]()
Ganske antagelig sikkert ikke, men håper fortsatt!
Hadde vært sååå bra å ha dilla på gresk salat eller rødbeter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, håper jeg får dilla på gresk salat! Salat, agurk, tomat, olje, krydder og feta, namnam.
Realistisk sett blir det neppe noe sunt.![]()
Ganske antagelig sikkert ikke, men håper fortsatt!
Hadde vært sååå bra å ha dilla på gresk salat eller rødbeter!

Jeg og mauler rødbeter, men vil ikke påstå at det er en craving, ennåOm ikke helt dilla så har jeg faktisk blitt veldig glad i rødbetsalat![]()

og mindre sugen på sjokolade, og kaffi, vel kaffi gir meg grøsninger, lukter plutselig helt pyton og lukter som avføring, haha...
Vanligvis er jeg den godtemomsen, og sier tilnærmet lik aldri nei til sjokolade. Nå derimot har jeg ikke lyst på søtsaker...
så da vi kom dit og jeg kjente lukten av kyllingvinger
så nå blir det begge deler!Osteloff...? Hørtes godt ut, men hva er det? Loff med ost på?Surt godteri, sitronis av vanilje, litago og osteloff eller noe med smelta ost. Tror jeg må begrense meg litt i forhold til hva jeg har gjort i det siste, ellers blir jeg seende ut som ei bolle![]()

Slik som på bildet, med ost og skinke inni . Gjerne varmet. Noen kaller det landgang![]()

Slik som på bildet, med ost og skinke inni . Gjerne varmet. Noen kaller det landgang![]()
Å herregud, nå fikk jeg skikklig lyst på sånn![]()

Mannen ristet på hodet, men holder ikke ut tanken på å måtte vente helt til neste jul HahaJeg fikk samboeren til å reise å handle, for jeg klarte ikke å glemme de der!![]()
. Det er jo så gooodt