Cravings

Ååå, håper jeg får dilla på gresk salat! Salat, agurk, tomat, olje, krydder og feta, namnam.

Realistisk sett blir det neppe noe sunt. :rolleyes:

Ganske antagelig sikkert ikke, men håper fortsatt! :thumright
Hadde vært sååå bra å ha dilla på gresk salat eller rødbeter!

Ganske antagelig sikkert ikke, men håper fortsatt! :thumright
Hadde vært sååå bra å ha dilla på gresk salat eller rødbeter!

Om ikke helt dilla så har jeg faktisk blitt veldig glad i rødbetsalat :happy:

Har fått litt dilla på litago sjokomelkxsmile9 hadde der forige graviditet også:rolleyes:

Pistasjnøtter :dance008 og mindre sugen på sjokolade, og kaffi, vel kaffi gir meg grøsninger, lukter plutselig helt pyton og lukter som avføring, haha...:smiley-angelic006

Jeg craver juice og friske smoothier. Veldig ulikt meg :hilarious: Vanligvis er jeg den godtemomsen, og sier tilnærmet lik aldri nei til sjokolade. Nå derimot har jeg ikke lyst på søtsaker...

De nevnte toast på TVen, fikk akutt lyst på toast, så bra at vi kjøpte toastjern i november og at typen var villig til å bli med på butikken en gang til :hilarious: så da vi kom dit og jeg kjente lukten av kyllingvinger :banghead: så nå blir det begge deler!

Første craving har meldt seg: PRIM!!
Har lyst til å ete det med skje ut av boksen. :laughing002

Lite cravings sist, men higer etter salt chips som vanlig. Det har nok med kvalmen å gjøre. Første ukene hadde jeg bare lyst på sunn mat, salater og slikt. Desverre ser det ut til å gå over.

Surt godteri, sitronis av vanilje, litago og osteloff eller noe med smelta ost. Tror jeg må begrense meg litt i forhold til hva jeg har gjort i det siste, ellers blir jeg seende ut som ei bolle :happy:

Surt godteri, sitronis av vanilje, litago og osteloff eller noe med smelta ost. Tror jeg må begrense meg litt i forhold til hva jeg har gjort i det siste, ellers blir jeg seende ut som ei bolle :happy:
Osteloff...? Hørtes godt ut, men hva er det? Loff med ost på? :smiley-ashamed008

Slik som på bildet, med ost og skinke inni . Gjerne varmet. Noen kaller det landgang ;)

Vedlegg

• 8d27CdGT.jpg
    8d27CdGT.jpg
    44 KB · Visninger: 8
Ingen cravings, men stadig vekk en klar preferanse for hva jeg må ha akkurat der og da.

Etter å ha vært ufrivillig på slanker'n de siste dagene (syk og halsvondt) så har jeg lyst på alt mulig usunt. Snadderloff, chicken nuggets, løvbiff ++ Jeg spiste AKKURAT ferdig to Snadderloff og er dødsulten igjen :hilarious:

En helt syk obsession på skumnisser, og har ikke funnet de i en eneste butikk. Like før det ble krise, sånn på ekte liksom. Så da bestilte jeg en svær 720 grams eske fra en litt random svensk side :angelic: Mannen ristet på hodet, men holder ikke ut tanken på å måtte vente helt til neste jul :eek:

Back
Topp