Cravings

Det beste måltidet jeg har hatt denne uken var faktisk ovnsstekt laks! Liker det til vanlig også altså, men pleier ikke synes det er vilt godt:p Nå var det helt nydelig :happy: Ellers ingen cravings, men blir veldig kvalm når jeg er sulten, så må passe på å spise jevnt
 
Kinder sjokolade julenisse. McDonalds ....
 
Det beste måltidet jeg har hatt denne uken var faktisk ovnsstekt laks! Liker det til vanlig også altså, men pleier ikke synes det er vilt godt:p Nå var det helt nydelig :happy: Ellers ingen cravings, men blir veldig kvalm når jeg er sulten, så må passe på å spise jevnt
Det er noe av det beste jeg får om dagen og! :) Mon tro det er noe som er ekstra bra for oss i disse dager? :p Sist svangerskap fikk jeg fullstendig avsmak på pannestekt mat (og klarte ikke lukten), da gikk alt i ovnen - spent på om det blir slik denne gang og...
 
Jalapeños av alle ting, sterk mat. Ikke vært glad i før
 
Det er noe av det beste jeg får om dagen og! :) Mon tro det er noe som er ekstra bra for oss i disse dager? :p Sist svangerskap fikk jeg fullstendig avsmak på pannestekt mat (og klarte ikke lukten), da gikk alt i ovnen - spent på om det blir slik denne gang og...
Ikke det verste å ha craving på i alle fall :) Jeg har ikke avsmak på noe enda, bare kaffe. Eller, den smaker også greit, men blir så kvalm etterpå :hungover:
 
Har ikke lyst på sjokolade eller is lenger.. Sånn var det sist og. Merkelig egentlig, for til vanlig elsker jeg sjokolade og har alltid måtte ta meg sammen for å ikke spise for mye. Kanskje like bra dette her:happy:
 
French fries chips er omtrent det eneste som går ned uten problemer. Har kastet opp så mange bananer den siste uken at jeg har fått skikkelig bismak av dem:yuck: ellers spiser jeg så mye jeg kan av sunn mat, men det meste må være flytende for at jeg ikke skal bli kvalm.. appetitten er så redusert for tiden at bare tanken på mat gjør meg uggen, kjenner det knyter seg nesten i magen :sad015 men det er bare til å holde ut, så blir det nok bedre etter hvert ☺️
 
Veldig fysen på pizza og mat med smeltet ost, og salt mat. Sliter litt med middager for tiden..
 
dårlig med det foreløpig. forrige gang hadde jeg snickers-is, kunne sikkert spist en sånn pakke for dagen :meh::meh:
 
Brødskive med meierismør og edamerost :p
Surt godteri spiser jeg aldri til vanlig, men nå vil jeg bare ha det :hilarious:
 
Sitter på hurtigbåten for å feire jul i Bergen nå, og skulle kjøpe med meg noen peanøtter for å dempe kvalmen(salte ting funker her) hadde med feil tatt chillinøtter, men snakk om NAM :sign10:love7 det var bare perfekte smaker akkurat nå:Heartred
 
Jeg føler at ingen ting smaker noe særlig. Er småkvalm flere ganger om dagen. Jeg som eeeelsker Pepsi Max har ikke lyst på det, og jeg er ikke så glad i vann til vanlig, men nå drikker jeg masse vann gjennom dagen. Har null matlyst vs. hungersnød om hverandre :banghead:
Det her er som å lese om meg selv:facepalm:
 
McDonalds er liksom tingen..
 
Ingen cravings her, men syns jeg er mye mer sulten enn til vanlig. Særlig på kvelden
 
Back
Topp