Cravings

Grønnsaker og hvitt kjøtt har jeg ofte lyst på. Veldig lite interessert i sukker, heldigvis!

Sist var det mye grapefrukt og sure godteri! Hittil har jeg mye lyst på ferdigmat , men kan ha med litt lite energi om ettermiddagen

Er mer akutt lyst på ting her, det går over når jeg har fått det :p

Akkurat nå.. Pannekaker!
Med sukker, sitron, og bacon!

Til tross for at jeg stort sett ligger rett ut grunnet kvalme og svimmelhet, så høres pannekaker ut som det desidert beste i hele verden akkurat nå...

Tror jeg må føre på klementiner her :p alltid vært glad i de, men nå er det tomt før jeg kommer hjem fra butikken:oops:

Jeg er tidenes sukkerslave til vanlig!! Hvis jeg måtte valgt mellom mat å sjokolade så hadde det blitt sjokolade til alle måltid :hilarious:

Men har mista lysten på søtt etter jeg ble gravid, nøtter ol er fortsatt fristende men ikke tomt sukker :) så det var en positiv overraskelse, håper det holder seg slik!

Litt vanskelig å si, siden jeg kan få litt rare cravings til vanlig og :playful: Men i går fikk jeg lyst på pepperkaker med smør og brunost, og senere fikk jeg lyst på cheesedoodles (egentlig ikke så glad i det). Men har ikke gjort noe med det ennå.

Jeg er tidenes sukkerslave til vanlig!! Hvis jeg måtte valgt mellom mat å sjokolade så hadde det blitt sjokolade til alle måltid :hilarious:

Men har mista lysten på søtt etter jeg ble gravid, nøtter ol er fortsatt fristende men ikke tomt sukker :) så det var en positiv overraskelse, håper det holder seg slik!
Praktisk!

Har i flere uker cravet etiopisk mat :P Så i morgen kveld skal vi ha barnevakt og gå ut å spise :D

Ingen cravings enda, mer det at ingenting frister:dead: Er ikke kvalm enda heller, bare syns alt smaker kjedelig.

Ikke noe varig, så ikke sikkert det er bønna som er årsak - får plutselig sykt lyst på noe, feks smågodt, spiser litt og blir brått VELDIG ferdig, og heller nesten kvalm.. :P

Agurk, lett å spise samtidig som det ikke smaker så veldig mye også når kvalmen står på

Tjaa, vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre - fløtegratinerte poteter har aldri smakt så godt som det gjør nå :happy:

Ellers har jeg veldig lite cravings - synes det meste egentlig smaker skuffende dårlig. Ingen søtsug, drikker mest vann med sitron (jeg som egentlig er skikkelig glad i cola), er jo selvfølgelig bare bra at brusen står.

Går store mengder banan om dagen, men er sulten konstant så sulten må slukkes med noe som jeg klarer å få ned.

Bris med sitron og sitrongress ❤️

Sånn multivitamin dryck som man får kjøpt i Sverige. Vet ikke hvor mange liter jeg har drukket de siste ukene...

Får lyst på nesten alt jeg leser her nå :laughing002
Men ingen spesielle enda ihvertfall... får sånn brålyst på noe og så spiser jeg noen biter før jeg ikke vil ha likevel! :smiley-ashamed008

Jeg føler at ingen ting smaker noe særlig. Er småkvalm flere ganger om dagen. Jeg som eeeelsker Pepsi Max har ikke lyst på det, og jeg er ikke så glad i vann til vanlig, men nå drikker jeg masse vann gjennom dagen. Har null matlyst vs. hungersnød om hverandre :banghead:

Back
Topp