Cravings

Trilletrulte

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Noen flere med cravings her? :rolleyes:
Her går det i yoghurtbrød med baconost, sjokomelk og iskaldt vann.
MÅ ha det, og det er det beste jeg noen gang har smakt.. hver gang.. :laughing021
Fant frem et kaffekrus med sjokomelk ved frokosten i dag, så ikke lille skulle se at mamma fikk og ikke han. :smiley-ashamed005

Styrk med kakao, polarbrød med leverpostei sylteagurk og majones, appelsin juice spises hver eneste morgen og jeg syns det er gourmetmat:hilarious::hilarious:

Snickers-is har jeg dilla på. Prøver dog å begrense meg.
Jeg har begynt å drikke melk til frokost. Kan egentlig ikke fordra å drikke det, men nå har jeg plutselig lyst på det.

Yoghurtbrød kjøpte jeg i dag også, sykt godt :-)

Sjokomelk og alt som er godt .. vekta har fyki i været nå .....

Men jeg har ordentlig carvings på brus! Spesielt solo !
Aldri vært brus-drikker, men nå må jeg ha det - nesten døgnet rundt :-)

Melk med oboy, hver dag!![emoji28] Hadde det forrige svangerskap også, den gang hadde jeg også en greie for pistasjis, mens nå er jeg mer på druer, appelsin og eple[emoji38]

Har ingen cravings jeg. Eller sterk luktesans eller smak i munn eller noe. Begynner å lure på om jeg har innbilt svangerskap

Har hatt litt sånn plutselig lyst på salt lakris. Men prøver å begrense meg siden lakris visst nok ikke er bra :wideyed:

Ikke så mye cravings, men veldig mye jeg ikke har lyst på. Ekstremt kresen og lei av mat. Passer dårlig siden jeg er umettelig og spiser hver time.

Har ikke lyst på noe spesielt annet enn litt salte kjeks og grønne sure epler[emoji4]

Ikke så mye cravings, men veldig mye jeg ikke har lyst på. Ekstremt kresen og lei av mat. Passer dårlig siden jeg er umettelig og spiser hver time.

Er ikke fysen på mye annet selv. Klarer ikke spise mat jeg ikke har lyst på, så middagene begynner å bli dyrt når jeg aldri får planlagt. Aldri vært så kresen som jeg er nå. :smiley-ashamed008 men har noen diller, og de MÅ jeg ha hver dag :smiley-ashamed005 hehe.

Har egentlig ikke dilla på en spesiell ting, men har lyst på mat hele tiden!

huff, fikk typen til å lete byen rundt etter halloumiost(!) i går... jeg har ikke spesifikke cravings som varer over tid, men er for tiden sykt kresen på mat og får lyst på én spesiell ting som jeg føler jeg MÅ ha. Må si det går mye i smelta ost da, som mozarella og halloumi og sånne type ting, men ostesmørbrød klarer jeg ikke tanken på en gang...

Ingen cravings her. Hadde ikke det sist svangerskap heller. Merkelig nok.
Matlysten er veldig dårlig, så går for det meste i polarbrød og leverpostei fordi det er det jeg før til å spise. Middag utgår ofte, men får tvunget i meg litt av og til.

Appelsiner til den store gullmedalje. Det var min dille sist svangerskap også. Ellers har det gått mye i melk med oboy de siste dagene.

Ingenting jeg må ha, men har fått noen ting jeg spiser som jeg ikke pleier å spise. Brunost, smøreost på tube og sjokomelk inntas nesten hver dag. Samtidig har jeg veldig lyst på salt, og salter maten mye mer enn jeg pleier. Kokt egg med salt er for eksempel helt fantastisk. Kan sikkert forklare litt hvorfor jeg plutselig drikker uante mengder vann, er ekstremt tørst døgnet rundt

Jeg har såååååå lyst på Salte Bomber fra Haribo, men det har visst gått ut av det norske sortimentet[emoji30] Og det vet jeg fordi jeg sendte de mail og spurte!! [emoji85][emoji23]

Back
Topp