Cravings

Spiser salte skruer (chips) med sjokomelk akkurat nå [emoji85] Det var noe av det bedre jeg har smakt i det siste ;-)

Spiser salte skruer (chips) med sjokomelk akkurat nå [emoji85] Det var noe av det bedre jeg har smakt i det siste ;-)
Å fy flate. Det hørtes dritdigg ut!!

Appelsiner til den store gullmedalje. Det var min dille sist svangerskap også. Ellers har det gått mye i melk med oboy de siste dagene.
Samma her! Appelsiner. Gjerne 3 om dagen. Har egentlig ikke vært så fan av appelsin tidligere, synes det er sølete pg stress å spise, men det spiller ingen rolle nå[emoji28] (Vil forresten anbefale å prøve å spise appelsin i dusjen. Kald appelsin i varm dusj, ikke noe søl, og lukter helt fantastisk[emoji7][emoji23])

Samma her! Appelsiner. Gjerne 3 om dagen. Har egentlig ikke vært så fan av appelsin tidligere, synes det er sølete pg stress å spise, men det spiller ingen rolle nå[emoji28] (Vil forresten anbefale å prøve å spise appelsin i dusjen. Kald appelsin i varm dusj, ikke noe søl, og lukter helt fantastisk[emoji7][emoji23])
Haha det skal jeg prøve :hilarious::hilarious:

Du vet du har cravings når du tar med deg en appelsin inn i dusjen! [emoji23][emoji23][emoji23]

Du er en av de heldige du <3
Ja jeg er kanskje det. Jeg vet ikke. Jeg vil liksom ha klare tegn på at jeg er gravid. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er kvalm men jeg kunne gladelig tatt imot alle de andre typiske tegnene... da hadde jeg kanskje slappet mer av. Selv om symptomer ikke i seg selv er en garanti heller så... jeg får bare holde pusten frem til UL ☺️

Appelsiner, blodappelsiner og kalde harde pærer! Også har jeg lyst på lakris [emoji30] men det skal vi jo helst ikke spise :(

Iskald melk med oboypulver og jordbær ved siden av:hungry: hatt det som kveldskos de siste par kveldene

Går mest i frukt her. Ellers fyser jeg ikke på noe

Noen flere med cravings her? :rolleyes:
Her går det i yoghurtbrød med baconost, sjokomelk og iskaldt vann.
MÅ ha det, og det er det beste jeg noen gang har smakt.. hver gang.. :laughing021
Fant frem et kaffekrus med sjokomelk ved frokosten i dag, så ikke lille skulle se at mamma fikk og ikke han. :smiley-ashamed005

Hahahaha, jeg også pleier å ta den noen ganger (sjokomelk i kaffekrus) [emoji23][emoji85]

Du liker ikke Farris til vanlig?[emoji23] [emoji85] [emoji9] [emoji16]
Jeg kan ikke FORDRA Farris, til vanlig !!:hilarious: å ikke kullsyre heller.. det er noe jeg aldri har likt... ikke enngang som barn... har altid ristet ut kullsyren før jeg drakk brus :) mens nå undres jeg fælt på hvordan jeg kan få kullsyre i kaffeno_O

Back
Topp