Noen som har fått noen spesielle cravings allerede?
Eller motsatt, at det er noe dere ikke kan fordra? [emoji1]
Eller motsatt, at det er noe dere ikke kan fordra? [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innfallscravings her og[emoji23] Var på butikken med kjæresten ikveld, hadde såååå lyst på jordbærmelk.Melk! Ekstra lett.. den grønne.. [emoji23] og jeg pleier å drikke skummet, når jeg en sjelden gang tar et glass [emoji85]. Ellers er det bare innfall-cravings der og da.
Salt!! Er så saltsjuk atte! Ikke noe lyst på søtt. Jeg er vanligvis ikke så glad i chips og salt snacks, men nå har jeg spist popcorn tre dager på rad [emoji23][emoji85]
Og kaffe smaker litt rart.
Har dere hørt at hvis man vil ha salte ting så venter man gutt?Lyst på saltchips eller forsne blåbær[emoji39] blir dårlig av tanken på noe søtt[emoji26]
Det var en av spesialitetene til lille sin oldefar som desverre gikk bort i høst. Han lagde det på en helt fantastisk måte!! Egentlig er det ikke biffen som frister, men sausen med litt salt på
Det blir dagens middag da, så jeg er fornøyd Har dere hørt at hvis man vil ha salte ting så venter man gutt?blir spennende å se om det har noen sammenheng!
Har hørt noe sånt ja. I så fall blir det gutt nr 2 [emoji5] sist hadde jeg det likt. Spiste så lite sjokolade i forhold til vanlig! Men da hadde jeg helt utrolig lyst på tomatsuppe, hjemmelagd. Kunne spist det hver dag i mange uker. Det har ikke dukket opp enda [emoji23] mannen holdt på å bli gal [emoji85][emoji23]
Samme her! [emoji1]Appelsin-juice![]()