Cravings

Ost! Går i kjøleskapet for å skjære meg noen osteskiver Bruker dobbelt så mye ost som vanlig på knekkebrødene. Mmmm, ost! Rett før og etter positiv test fikk jeg et akutt behov for mat med curry og fenikkel (!?) noen dager, men nå er det kun ost❤
 
Ingen Cravings. Helt rake motsetningen, har ikke lyst på noen ting [emoji53] sliter skikkelig med å få i meg mat, ingenting smaker. Spiser bare fordi jeg må..
 
Kan ikke fordra lukten av grillet kylling(både hel, halv, lår og vinger) brekker meg bare av tanken på lukten [emoji23]
 
Champagne brus smaker helt fantastisk! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Plutselig fikk jeg lyst på brødskive med smør og ekte jordbær syltetøy [emoji16]
 
Må ha hjemmelaget eggesalat. Hver dag, gjerne til hvert måltid...
 
Jeg MÅ alltid ha tyrkusk pepper og appelsin/appelsinjus i første trimester [emoji23]
Og nudler er plutselig elsk.
 
Avocado
 
Kaffe byr meg imot!

Derimot salsa. Rettere sagt en spesiell fra Old el Paso... mmmm! Med chunky biter. Spiste et helt glass etter jobb i dag. [emoji87][emoji85]

Og sånne litt harde avokadoer!! Nam!
 
Appelsinjuice, å det hjelper faktisk litt på kvalmen
Kalde druer, de hjelper også litt på kvalmen
Har også hatt veldig lyst på lakris og tyrkisk pepper.
Å fritert pommes frites o_O

Det teite er at jeg ikke spiser sånn til vanlig i det hele tatt:banghead: jeg har et lavkarbo kosthold å det fungerer best for min kropp og ibs.
Heldigvis tåler jeg litt mer som gravid
 
Merker at jeg higer etter salt lakris [emoji2] For en uke siden kunne jeg lett spise en hel pose potetgull alene - nå i kveld mens barna koset seg med lørdagsgodt og potetgull ville jeg nærmest spy bare av lukten Merkelig hvor fort det forandrer seg [emoji33]
 
Altså pommes frites som drukner i bearnaise . Blir helt dårlig jeg. Har så innmari lyst på! Og kanskje med ei løvbiff siden av? Shit ass!

Mannen lagde juleskinke med kalrotstappe. Jeg DØR av den lukta!
 
Back
Topp