Cravings

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som har fått noen spesielle cravings allerede?
Eller motsatt, at det er noe dere ikke kan fordra? [emoji1]
 
Har hatt veldig lyst på pære de siste dagene, så har spist 2-4 pærer den siste uka! Ikke den værste tingen å ha cravings på [emoji1][emoji108]
 
Salt!! Er så saltsjuk atte! Ikke noe lyst på søtt. Jeg er vanligvis ikke så glad i chips og salt snacks, men nå har jeg spist popcorn tre dager på rad [emoji23][emoji85]

Og kaffe smaker litt rart.
 
Lyst på saltchips eller forsne blåbær[emoji39] blir dårlig av tanken på noe søtt[emoji26]
 
Melk! Ekstra lett.. den grønne.. [emoji23] og jeg pleier å drikke skummet, når jeg en sjelden gang tar et glass [emoji85]. Ellers er det bare innfall-cravings der og da.
 
Melk! Ekstra lett.. den grønne.. [emoji23] og jeg pleier å drikke skummet, når jeg en sjelden gang tar et glass [emoji85]. Ellers er det bare innfall-cravings der og da.
Innfallscravings her og[emoji23] Var på butikken med kjæresten ikveld, hadde såååå lyst på jordbærmelk.
Kom hjem, drakk en slurk (som egentlig ikke var særlig god).
Kjæresten bare: "Øøh, skal du ikke drikke jordbærmelka di da?!"
Fjeset mitt så vel ca sånn ut: [emoji85][emoji15]
 
Salt!! Er så saltsjuk atte! Ikke noe lyst på søtt. Jeg er vanligvis ikke så glad i chips og salt snacks, men nå har jeg spist popcorn tre dager på rad [emoji23][emoji85]

Og kaffe smaker litt rart.
Lyst på saltchips eller forsne blåbær[emoji39] blir dårlig av tanken på noe søtt[emoji26]
Har dere hørt at hvis man vil ha salte ting så venter man gutt? :D blir spennende å se om det har noen sammenheng!
 
Har igrunn ingen spesielle cravings foreløpig :) Bortsett fra et par dager hvor jeg hadde sykt lyst på salami på brødskiva :arghh: Kjenner at jeg har ganske lyst på det nå når jeg tenker på det... :p
 
Jeg har cravet langtidskokt biff i viltsaus hele uken :Heartred Det var en av spesialitetene til lille sin oldefar som desverre gikk bort i høst. Han lagde det på en helt fantastisk måte!! Egentlig er det ikke biffen som frister, men sausen med litt salt på :hilarious: Det blir dagens middag da, så jeg er fornøyd :D
 
Ingen spesielle cravings, men kan ikke planlegge mat, må spise det jeg har lyst på der og da, kan til nøds planlegge det en time i forkant...
 
Har dere hørt at hvis man vil ha salte ting så venter man gutt? :D blir spennende å se om det har noen sammenheng!

Har hørt noe sånt ja. I så fall blir det gutt nr 2 [emoji5] sist hadde jeg det likt. Spiste så lite sjokolade i forhold til vanlig! Men da hadde jeg helt utrolig lyst på tomatsuppe, hjemmelagd. Kunne spist det hver dag i mange uker. Det har ikke dukket opp enda [emoji23] mannen holdt på å bli gal [emoji85][emoji23]
 
Har hørt noe sånt ja. I så fall blir det gutt nr 2 [emoji5] sist hadde jeg det likt. Spiste så lite sjokolade i forhold til vanlig! Men da hadde jeg helt utrolig lyst på tomatsuppe, hjemmelagd. Kunne spist det hver dag i mange uker. Det har ikke dukket opp enda [emoji23] mannen holdt på å bli gal [emoji85][emoji23]

Jeg leste tråden og tenkte "har da egentlig ikke opplevd noen cravings i det hele tatt" å så nevnte du tomatsuppe. Jeg vil ha tomatsuppe!
 
Mest det at jeg må spise noe hele tiden:shy: Ellers blir jeg kvalm.. Også er det en del som ikke smaker så godt lengre:wacky:
 
Kaffe er overhodet ikke fristende lenger. Rart ikke å ha lyst på en god kopp svart kaffe eller kaffe latte etc.

Søtsuget er også fullstendig borte. Har ikke spist noe søtt på flere uker. Ganske ulikt meg. [emoji23]

Surt/syrlig/bittert/salt derimot.. [emoji6][emoji28]
 
Back
Topp