Cravings?

Veldig lyst på lakris, så det er jo litt upraktisk

Kjenner til det! Generelt veldig glad i lakris, ingen endring nå som jeg er gravid. Prøver likevel å ha et lavt inntak pga av det kan gi høyt blodtrykk [emoji53]
 
Tror det nettopp gikk opp for meg at jeg har litt cravings på fleskepølse og majones på brødskive :notworthy kjøpte en pakke i går, og den er tom! *krise* ellers har jeg totalt avsmak på kaffe og alt av mat som inneholder tomatsaus!
Kjenner meg så igjen på kaffe og matretter med tomatsaus.. [emoji23][emoji23] kaffemocca el lignende kan gå greit.. [emoji4]
 
Når jeg sitter å leser på tråden her fikk jeg kjempesug på BigMac [emoji33] Er jo lunsjtider nå, så er vel bare sykt sulten generelt!!
 
Knekkebrød med makrell i tomat og avokado!! Ble så skuffet da vi bare hadde makrell i tube nå, så da ble det knekkebrød med ost og kalkunskinke +avokado og spisspaprika. Og pepper! Med iskald melk :happy:

Sist var jeg også mest glad i brød/knekkebrød i begynnelsen av svangerskapet.
 
Jeg er veldig fysen på salt, krydret og sterk mat. Helst varm mat, og junk food er den store drømmen om dagen. I går dro sambo enke om ærend til Max for å overraske meg med en Halloumi burger, herreguuuud som jeg kosa meg :knegg:

Forrige gang hadde jeg helt dilla på tomat og ost på brødskiva, og tomat hadde jeg aldri likt før det svangerskapet. Denne gangen smaker tomat rart, både rå og f.eks tomatsuppe... ikke godt! Men blåbær er noe jeg har hatt like dilla på både i forrige svangerskap og dette.

Sist hadde jeg syke cravings etter Mynthon. Jeg klarte virkelig ikke styre meg. Skikkelig flaut til slutt, for de begynte jo å kjenne meg igjen over alt i byen. Prøvde å finne nye steder å hamstre, men jeg ble lagt merke til for å si det sånn laughing6
 
Har skikkelig lyst på appelsinjuice om dagen, selv om jeg egentlig ikke er noen stor juice-drikker.

Og som flere nevner her, så frister det med junkfood fra McDonalds,burger king o.l. noe som jeg omtrent aldri spiser til vanlig. Har foreløpig klart å holde meg unna. Vi får se hvor lenge der holder[emoji23]
 
O lykke for at vi har kullsyremaskin!! Den må jeg kanskje ha med på føden :hilarious: Kullsyrevann er så digg!!
 
Har hatt kvalme lenge nå, men de siste dagene har jeg spist ting jeg ikke har spist på mange år. Som prim har jeg fått dilla på. Druer spiser jeg veldig mye av[emoji1305]

Samme her! Prim og brunost[emoji1] Det er ikke noe jeg vanligvis kjøper. Men mens jeg spiste brunostskiva mi leste jeg at brunost og prim er matvarer som inneholder mye jod, og det trenger vi jo nå! Så det er sikkert kroppens måte å si ifra på[emoji6]
 
Pærer og grønne epler, og de må være kjøleskapskalde [emoji4] Bare så synd at jeg tåler det så dårlig [emoji13]
 
Morsomt å lese alt her...

Toast og pommes frites er min store..og lakris... og sjokomelk. Eller juice. Og brunost
 
Back
Topp