• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Cravings?

Sissie

Glad i forumet
Mailykke 2018
Marsboere 2020
Noen som merker noe til ulike cravings alt? :singing:

Selv har jeg ikke kjent så mye til det enda, men spiser mer plommer en før, og «texmex» mat frister mer, taco, enchiladas etc.
Blir spennende å se om det kommer mer etterhvert! :happy:

Kald melon, manchego og kyllingburger...blir vel en gourmetbaby dette ;)

Njæ...litt snop egentlig...Og når jeg få\r lyst på noe så må jeg ha det!!! :p

Tror det nettopp gikk opp for meg at jeg har litt cravings på fleskepølse og majones på brødskive :notworthy kjøpte en pakke i går, og den er tom! *krise* ellers har jeg totalt avsmak på kaffe og alt av mat som inneholder tomatsaus!

Sur frukt (epler, mandariner og kiwi), gjærbakst, mc donalds mye av det jeg ellers spiser mye av blir jeg kvalm av! Mc Donalds er fantastisk:p blir spennende å se hvor rund jeg er om 7 mnd!

Drømmer rare drømmer om matvarer - og når jeg våkner ja da MÅ jeg bare ha det :joyful: I natt var det lyse rundstykker fra Kiwi :happy090

Har avsmak på kaffe og har ikke klart å drikke det på flere dager[emoji12] Å har sååå lyst på hockeypulver og mat med tomat. Hadde samme craving sist[emoji12]

Har hatt kvalme lenge nå, men de siste dagene har jeg spist ting jeg ikke har spist på mange år. Som prim har jeg fått dilla på. Druer spiser jeg veldig mye av[emoji1305]

Får skikkelig cravings på ulike ting hele tiden - men så når jeg endelig får tak i det så får jeg helt avsmak bare av tanken..

Pommes frites fra Mcdonalds! Haha hadde håpet på å crave på noe litt sunnere da[emoji28][emoji38]

Haha kjenner jeg får lyst å spise det meste dere nevner i denne tråden altså :eek::D:D:hilarious:

Ananasjuice! Sunniva sluttet akkurat med sin, men så oppdaget jeg at Cevita sin var helt lik, takk og pris! Har vært helt avhengig av det i alle graviditetene mine. Hjelper også mot kvalmen! Usikker på om det er cravings eller bare gravidevane/kos, men må ha det hver dag[emoji4]

Når jeg tenker meg om så har jeg spist mer McDonald mat. Vanligvis er det veldig lite, men fysen på en big Mac. Men ikke sånn at jeg går av skaftet om jeg ikke får tak i der og da [emoji6]

Jeg har lyst på sure grønne epler og kiwi. Ellers lys gjærbakst som loff og boller. Men er så kvalm at det går ikke ned uansett..

Varierer hele tiden, men generelt usunne ting, dessverre! Så det er mye junk for tida. Eneste som døyver kvalmen.

Back
Topp