Cravings??

slinsie

Forumet er livet
Høsthjerter 2017
Skjønner ikke hva du snakker om!!
78237edb483ba56214de6ad4306079f0.jpg

[emoji23][emoji23][emoji23]

Åh, herregud, det fikk jeg lyst på nå!! Har gått forbi tilbud på de på Meny flere ganger i forrige uke og hatt lyst på, men klart å la vær. Godt jeg ikke har meny (eller baker) rett ved jobben akkurat nå :P

Ingen spesielle cravings ennå hvertfall. Hadde vært flott om jeg slapp! Ingen spesielle sist heller. Bare elsket lukten av leverpostei - men turte aldri å smake da jeg egentlig IKKE liker leverpostei og er veldig kresen og redd for å prøve nye ting.. [emoji85]

Åh jeg ble egentlig veldig glad nå for at jeg enn så lenge ikke har fått cravings på noe søtt.. Da hadde jeg jo lagt på meg fort som en fei. Har ikke fått noen cravings ennå, ingenting jeg bare må ha! Mne, matlysten kommer nok tilbake etterhvert, og da får vi se hva som blir cravingen :)

Åh, herregud, det fikk jeg lyst på nå!! Har gått forbi tilbud på de på Meny flere ganger i forrige uke og hatt lyst på, men klart å la vær. Godt jeg ikke har meny (eller baker) rett ved jobben akkurat nå :P

Ikea! 20kr for en pakke!! [emoji23][emoji23][emoji23]

Iiiiskald drikke, gjerne solo. 90% isbiter og 10% solo Og drops/sukkertøy! Gjerne syrlig som vepsebol :p

Epler og eplejuice. Vært en stabil craving 3-4 uker allerede [emoji28] Hadde en 2-ukers dille på toast da jeg var på det kvalmeste, men det gikk over [emoji16]

Her har det gått i de siste ukene med kun vann å drikk.. å jeg som ikke er så veldig glad i kun vann...

jeg prøver å unngå brus. For det første foretrekker jeg cola zero. For det andre får jeg bare eeeenda mer oppstøt :(

Jeg har vært avhengig av Pepsi-Max i flere år. Jeg sluttet drikke Pepsi-max før dette siste forsøket.Egentlig ikke drikke noe særlig brus siden jul. Nå har jeg plutselig fått smaken på coca-cola som jeg egentlig ikke liker en gang :( Drikker et glass cola om dagen nå. :/ Håper det går over og at det dukker opp noe sunnere og bedre for kroppen jeg heller får lyst på enn denne cola'n.

Jeg har vært avhengig av Pepsi-Max i flere år. Jeg sluttet drikke Pepsi-max før dette siste forsøket.Egentlig ikke drikke noe særlig brus siden jul. Nå har jeg plutselig fått smaken på coca-cola som jeg egentlig ikke liker en gang :( Drikker et glass cola om dagen nå. :/ Håper det går over og at det dukker opp noe sunnere og bedre for kroppen jeg heller får lyst på enn denne cola'n.
Jeg har også drukket mye Pepsi Max tidligere, men nå har jeg fått skikkelig avsmak på det. Merkelig!
Her er det kun Solo som duger for tiden, unner meg en boks om dagen. Ikke sunt, men alt annet smaker yak [emoji14]

Jeg har også drukket mye Pepsi Max tidligere, men nå har jeg fått skikkelig avsmak på det. Merkelig!
Her er det kun Solo som duger for tiden, unner meg en boks om dagen. Ikke sunt, men alt annet smaker yak [emoji14]

Rart hvordan det det er! Ikke kan enn velge det selv heller så. Fått skikkelig avsmak på wook'a mat og jeg da. Blir kvalm bare av lukten.Den ekkle steke osen.

Jeg har 3 barn og da har jeg heller ikke slippe unne. Med nr 1 var det potetskruer. Ble nok nesten en pose om dagen.
Nr: 2 Var det bacon pølse i brød. Helst den de hadde på statoil. Jeg ble skikkelig sur om de var utsolgte. Jeg bare MÅTTE ha.Kunne nesten "drept" for en bacon pølse asså. :laughing002
Nr 3: Så var det nok Coca cola der også. Var ikke like flink til å holde meg til et glass om dagen da.

Jeg har ennå ingen cravings, men jeg takler ikke kjøtt.. Jeg får ofte lyst på litt bakerivarer da (savner skolebolle, det eksisterer ikke på Island) så det går i litt usunt (kanelboller og donuts for det meste) en gang eller to i uka. Jeg prøver å spise som minst av slikt [emoji85]

Craver, av alle ting, Tom Yum suppe og appelsin. Og lakris (men styrer unna den).

Back
Topp