Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har heldigvis cravings på druer Åh, herregud, det fikk jeg lyst på nå!! Har gått forbi tilbud på de på Meny flere ganger i forrige uke og hatt lyst på, men klart å la vær. Godt jeg ikke har meny (eller baker) rett ved jobben akkurat nå![]()
Åh herregud. Jeg kjører og kjøper sånne nå jeg! [emoji23]Skjønner ikke hva du snakker om!!![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]
Haha, nøyaktig det samme her!Iiiiskald drikke, gjerne solo. 90% isbiter og 10% solo Og drops/sukkertøy! Gjerne syrlig som vepsebol![]()
Jeg har også drukket mye Pepsi Max tidligere, men nå har jeg fått skikkelig avsmak på det. Merkelig!Jeg har vært avhengig av Pepsi-Max i flere år. Jeg sluttet drikke Pepsi-max før dette siste forsøket.Egentlig ikke drikke noe særlig brus siden jul. Nå har jeg plutselig fått smaken på coca-cola som jeg egentlig ikke liker en gangDrikker et glass cola om dagen nå. :/ Håper det går over og at det dukker opp noe sunnere og bedre for kroppen jeg heller får lyst på enn denne cola'n.
Jeg har også drukket mye Pepsi Max tidligere, men nå har jeg fått skikkelig avsmak på det. Merkelig!
Her er det kun Solo som duger for tiden, unner meg en boks om dagen. Ikke sunt, men alt annet smaker yak [emoji14]