Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jeg signerer den altså. Jeg er blitt heeelt avhengig [emoji32] Håper det gir seg etter fødsel, for nå er det faktisk litt plagsomt [emoji14]Føler luktecraving'a bare blir sterkere og sterkere! Nesten verre enn å slutte med røyk/snus detta. Føler jeg bare mååå ha visse lukter hele tiden. Går ofte på soverommet og i bilen for å lukte. Hentet bb hug me idag som jeg vant, og den ble sniffet på i ca 15 min før jeg prøve den![]()
Ja, begynner å irritere meg litt faktiskJeg signerer den altså. Jeg er blitt heeelt avhengig [emoji32] Håper det gir seg etter fødsel, for nå er det faktisk litt plagsomt [emoji14]
Hahaha!! Godt man ikke er alene om det i alle fall, for ellers ville jeg begynt å lure på om det har klikka for meg [emoji12]Ja, begynner å irritere meg litt faktisk [emoji14]
Skulle hjem i dag og kjørte faktisk inn på parkeringa på ikea. Skulle inn for å sniffe men følte meg som en junkie så jeg dro igjen! Haha