Cravings?

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Har dere noen cravings nå?

I starten hadde jeg cravings på villabrus og tyrkisk pepper.

Nå er det av alle ting melk. Drømmer hele dagen om det glasset med melk jeg skal drikke til kvelds, er bare da det smaker godt nemlig.:wacky:
 
Jeg lurer på om jeg har fått sesam knekkebrød craving. ALDRI har de knekkebrødene smakt sååå godt [emoji16]
 
Tja, i starten var det knekkebrød med smør og gulost. Så ble det hjemmelaget potetmos og løk. Nå har jeg ingen :)
 
Bare luktecravings her også [emoji14] Ikke bare-bare det altså. Holdt på å gå i bakken i går av altfor mye oppvaskmaskindamp i lungene [emoji15] [emoji23]
 
Har faktisk ingen spesielle cravings nå, er bare generelt veldig sulten :p MEN de 15-16 første ukene var jeg helt gal etter brødmat, åt det til alle måltider. Så var det frukt. Fortsatt glad i begge deler, men det er ikke verdens undergang om vi ikke har det i huset lenger :shy:
 
Det jeg har mest lyst på for tiden er appelsiner. Tror vi har ca 20stk i kjøleskapet nå:hilarious: naaam
 
Har hatt lite cravings til nå... Men nå har jeg bare lyst på ale jeg ikke kan spise. Spesielt matvarer med mel i... dustehode som ikke skjønner at det ikke går ann o_O
 
Her har alle lyster blitt pent avlyst da jeg har svangerskpsdia og har strengt strengt kosthold... har notert meg en lang dette har jeg lyst på liste som jeg sparer til etter fødsel:nailbiting: ikke hatt lyst på noe spesielt før uke 28 da jeg har hatt kvalme og oppkast til nå
 
Føler luktecraving'a bare blir sterkere og sterkere! Nesten verre enn å slutte med røyk/snus detta. Føler jeg bare mååå ha visse lukter hele tiden. Går ofte på soverommet og i bilen for å lukte. Hentet bb hug me idag som jeg vant, og den ble sniffet på i ca 15 min før jeg prøve den :laughing021
 
Først var det klementiner, så appelsiner. Nå er det ikke noe spesielt, men er mer glad i sjokolade enn ellers :p
 
Føler luktecraving'a bare blir sterkere og sterkere! Nesten verre enn å slutte med røyk/snus detta. Føler jeg bare mååå ha visse lukter hele tiden. Går ofte på soverommet og i bilen for å lukte. Hentet bb hug me idag som jeg vant, og den ble sniffet på i ca 15 min før jeg prøve den :laughing021
Jeg signerer den altså. Jeg er blitt heeelt avhengig [emoji32] Håper det gir seg etter fødsel, for nå er det faktisk litt plagsomt [emoji14]
 
Jeg signerer den altså. Jeg er blitt heeelt avhengig [emoji32] Håper det gir seg etter fødsel, for nå er det faktisk litt plagsomt [emoji14]
Ja, begynner å irritere meg litt faktisk :p
Skulle hjem i dag og kjørte faktisk inn på parkeringa på ikea. Skulle inn for å sniffe men følte meg som en junkie så jeg dro igjen! Haha
 
Ja, begynner å irritere meg litt faktisk [emoji14]
Skulle hjem i dag og kjørte faktisk inn på parkeringa på ikea. Skulle inn for å sniffe men følte meg som en junkie så jeg dro igjen! Haha
Hahaha!! Godt man ikke er alene om det i alle fall, for ellers ville jeg begynt å lure på om det har klikka for meg [emoji12]
 
Her går det i Fishermans Friends mint. Er ikke egentlig de jeg trenger, men den kalde, sterke smaken... tygger de for å få ut mest mulig smak. Ikke godt for meg, så jeg prøver å begrense, men ingen ting annet gir den samme følelsen/smaken.
 
Back
Topp