Det har æ lyst på men tørr ikke spis det pga den info'n som e komme ut om lakris i svangerskapet.
Ja det er det som er så dritt, jeg har skikkelig sug etter noe jeg ikke kan spise

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har æ lyst på men tørr ikke spis det pga den info'n som e komme ut om lakris i svangerskapet.

Faen altså! Jeg har begynt å banne så jævlig! Når jeg ser det bildet av sjoko kjeksene på denne tråden så tenker jeg helvete hvorfor har jeg ikke en sånn der nå?! Hveeer gang [emoji23]
Liker trenden her med sunne cravings, sist jeg var gravid ble jeg sugen på alt alle skrev at de crava, passer meg fint at dere bare vil ha bær og frukt.takk!!!
Så langt e søtsaker en grusom tanke pga kvalmen. Men selv om æ bli kvalm av det spise æ litt plomma fra rema. De e knaillgo. Å det eneste æ spise som ikke gjør mæ kvalm e jordbær å vaniljekesam. Men frykte hva som skjer når kvalmen e over [emoji23] blir vel å ta igjen de tapte søtsaker'n [emoji23][emoji23][emoji23]
Jorbær og vaniljekesam høres knallgodt ut da! mmmm, det skal jeg kjøpe etterpå
Syns bæra man får kjøp no e litt sur så har på litt sukker. Men ikke leng til bedre bær nå [emoji7]

Syns bæra man får kjøp no e litt sur så har på litt sukker. Men ikke leng til bedre bær nå [emoji7]

Epler! Sikkert spist 4 kilo bare uka her [emoji519]
druer og melom![]()
har ikke cravings på det.. men er noe som hjelper mot kvalmen![]()
Å herregud, pistasjis!Ingenting endahar egentlig ikke matlyst i d hele tatt. Første svangerskap va d pistasj is å grønne epler som va tingen ;p