Cravings?

Faen altså! Jeg har begynt å banne så jævlig! Når jeg ser det bildet av sjoko kjeksene på denne tråden så tenker jeg helvete hvorfor har jeg ikke en sånn der nå?! Hveeer gang [emoji23]

Faen altså! Jeg har begynt å banne så jævlig! Når jeg ser det bildet av sjoko kjeksene på denne tråden så tenker jeg helvete hvorfor har jeg ikke en sånn der nå?! Hveeer gang [emoji23]

Har en pakke på bordet hær. Spist 4 for noen daga siden. Konstant lyst på mere men frykta for kvalmen gjør at æ styre unnav [emoji33]

Makrell i tomat! Og så måtte jeg kjøpe cornflakes i går for første gang på maaange år! :p

Liker trenden her med sunne cravings, sist jeg var gravid ble jeg sugen på alt alle skrev at de crava, passer meg fint at dere bare vil ha bær og frukt. :D takk!!!

Liker trenden her med sunne cravings, sist jeg var gravid ble jeg sugen på alt alle skrev at de crava, passer meg fint at dere bare vil ha bær og frukt. :D takk!!!

Så langt e søtsaker en grusom tanke pga kvalmen. Men selv om æ bli kvalm av det spise æ litt plomma fra rema. De e knaillgo. Å det eneste æ spise som ikke gjør mæ kvalm e jordbær å vaniljekesam. Men frykte hva som skjer når kvalmen e over [emoji23] blir vel å ta igjen de tapte søtsaker'n [emoji23][emoji23][emoji23]

Så langt e søtsaker en grusom tanke pga kvalmen. Men selv om æ bli kvalm av det spise æ litt plomma fra rema. De e knaillgo. Å det eneste æ spise som ikke gjør mæ kvalm e jordbær å vaniljekesam. Men frykte hva som skjer når kvalmen e over [emoji23] blir vel å ta igjen de tapte søtsaker'n [emoji23][emoji23][emoji23]

Jorbær og vaniljekesam høres knallgodt ut da! mmmm, det skal jeg kjøpe etterpå

Syns bæra man får kjøp no e litt sur så har på litt sukker. Men ikke leng til bedre bær nå [emoji7]

Det ble kiwi og syrlig eple i stedet, med vaniljekesam, litt peanutsmør og gresk honning.
Glad det var lett kyllingsuppe til middag så jeg har masse plass til disse godsakene. TAKK for tipset kjære deg :* :happy:

BC4867D1-0789-4D50-A3B6-777D3B5A3968.jpg

Eplepai fra burgerking el mcDonalds smake i overkant godt plutselig [emoji13]

Ingenting enda :) har egentlig ikke matlyst i d hele tatt. Første svangerskap va d pistasj is å grønne epler som va tingen ;p

druer og melom :)
har ikke cravings på det.. men er noe som hjelper mot kvalmen :D

I dag og i går har jeg hatt lyst på Misosuppe, spiser nå min 5. porsjon på 2 dager. Så sykt digg!

Ingenting enda :) har egentlig ikke matlyst i d hele tatt. Første svangerskap va d pistasj is å grønne epler som va tingen ;p
Å herregud, pistasjis! :D Det hadde jeg også sykt cravings på sist jeg var gravid..

Pink lady epler her :)
Har aldri likt røde epler før. Kun de grønne. Og kun av og til. Et eller to epler i året liksom. Bare den siste uka har jeg spist over 20 epler.
Blir mer glad når gubben kommer hjem med epler enn roser.

Back
Topp