Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mr. Freeze er ett must have! Gubben måtte på butikken, kom tilbake med 2 esker a 20 stk, så nr fire på kort tid inntatt.
Får ikke spise noe av det jeg har cravings påmen slik er livet med svangerskapsdiabetes..
skulle synde tidligere... appelsinen sa fra om hva den mener om slikt ^^ Vis vedlegget 217770
Hehe, lurte på å poste en slik tråd jeg også ikveld. Ble akutt behov for gele her...og jammen fant vi en pakke innerst i skapet![]()
Har sagt til han som er lagersjef på butikken nærmest meg at han må ha saftis inne og helst mr. Freeze ihvertfall i 3 1/2 mnd tilÅåååhh, der fikk jeg minner! Når jeg gikk gravid med min første jenter var også Mr.Freeze en cravings. Måtte lete i hele Bergen etter disse [emoji23]
99 dager til termin.. så håper diabetesen forsvinner da [emoji14] hehehe ja helt enig, trenger ikke å bli dømt nord å ned for at jeg ville ha meg ei frukt ^^Huff, så utrolig kjedelig. Men nå er det heldigvis ikke så alt for lenge til Mai [emoji2] Syns dog appelsinen kunne passet sine egne saker, hehe [emoji23]
Har hatt cravinger litt periodevis. I starten av svangerskapet kunne jeg ikke få nok av røde epler med kesam. Nå går det veldig mye i saftis
Har også hatt avsmak på kylling hele svangerskapet, klarer ikke tanken på å spise kylling, noe jeg vanligvis er veldig glad i![]()