Cravings!

Lykkemed3

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Herlighet, jeg vurderer sterkt å reise meg fra sofaen og smelte norvegia ost i microen!! Fikk sååå lyst på smeltet ost, egentlig helst mozarella men det har jeg ikke [emoji23][emoji23][emoji23] Flere som fikk lyst på noe godt og rart i kveld?

Jeg føler meg snytt for jeg har ikke hatt cravings dette svangerskapet.
Første svangerskapet hadde jeg epler de første 12ukene, og så en gang før uke 30 fikk jeg akutt lyst på milkshake, dette var på vinteren. Mannen måtte pent ut og finne/kjøpe, da jeg ikke hadde lappen den gangen.

Hehe, godt det gjemte seg en pakke i skapet [emoji23] Jeg lagde faktisk smeltet norvegia, og jeg nøøøt det! Følte meg litt teit mens jeg spiste det, men hva slren skal man gjøre da når kroppen roooper etter noe liksom [emoji23] haha

Skammer meg litt... Fikk et akutt behov for å spise en halv pakke vaniljekrem :o

I helgen stod jeg på kjøkkenet for meg selv med en skje i nugattiboksen :rolleyes: ALDRI skjedd før, men fikk akutt lyst på en skje med nugatti :shy: Var veldig tilfredsstillende :p

Godt det er flere med rare og akutte behov [emoji23][emoji23][emoji23]

Får ikke spise noe av det jeg har cravings på :( men slik er livet med svangerskapsdiabetes..:p skulle synde tidligere... appelsinen sa fra om hva den mener om slikt ^^ 20170201_174619.jpg

De første 12 ukene var det slush og kaldt vann. Noen som visste at mange tar vekk slush maskinene om vinter'n? Latterlig spør du meg!! :p

For et par uker siden så har jeg drømt om kaker! Å herregud, seriøst vanskelig å gå forbi kakedisken på butikken! :(

Har hatt cravinger litt periodevis. I starten av svangerskapet kunne jeg ikke få nok av røde epler med kesam. Nå går det veldig mye i saftis :p

Har også hatt avsmak på kylling hele svangerskapet, klarer ikke tanken på å spise kylling, noe jeg vanligvis er veldig glad i :p

Mr. Freeze er ett must have! Gubben måtte på butikken, kom tilbake med 2 esker a 20 stk, så nr fire på kort tid inntatt.

Ååååhh, der fikk jeg minner! Når jeg gikk gravid med min første jenter var også Mr.Freeze en cravings. Måtte lete i hele Bergen etter disse [emoji23]

Får ikke spise noe av det jeg har cravings på :( men slik er livet med svangerskapsdiabetes..:p skulle synde tidligere... appelsinen sa fra om hva den mener om slikt ^^ Vis vedlegget 217770

Huff, så utrolig kjedelig. Men nå er det heldigvis ikke så alt for lenge til Mai [emoji2] Syns dog appelsinen kunne passet sine egne saker, hehe [emoji23]

Ååååhh, der fikk jeg minner! Når jeg gikk gravid med min første jenter var også Mr.Freeze en cravings. Måtte lete i hele Bergen etter disse [emoji23]
Har sagt til han som er lagersjef på butikken nærmest meg at han må ha saftis inne og helst mr. Freeze ihvertfall i 3 1/2 mnd til :-P
Da jeg gikk gravid med sønnen min var det wienerpølse og kuli eplejuice som var tingen :-P

Huff, så utrolig kjedelig. Men nå er det heldigvis ikke så alt for lenge til Mai [emoji2] Syns dog appelsinen kunne passet sine egne saker, hehe [emoji23]
99 dager til termin.. så håper diabetesen forsvinner da [emoji14] hehehe ja helt enig, trenger ikke å bli dømt nord å ned for at jeg ville ha meg ei frukt ^^

Jeg har et ekstremt behov for sitrusfrukter og kokt blomkål! [emoji85] Men i dag ble det altså napoleonskake som ikke gikk ann å motstå..

Har hatt cravinger litt periodevis. I starten av svangerskapet kunne jeg ikke få nok av røde epler med kesam. Nå går det veldig mye i saftis :p

Har også hatt avsmak på kylling hele svangerskapet, klarer ikke tanken på å spise kylling, noe jeg vanligvis er veldig glad i :p

Takler heller ikke kylling. Blir kvalm bare av tanken. Etter kvalmen roet seg, er det sånn jungeldyr jeg fyser på. Sånn med både skum og gele! Mmmmm.
i dag er jeg forresten helt sykt sulten...

Back
Topp